Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Túrós tészta sült répával

2008.08.24. 13:00 sylblog

Nagyon feszült a hasam éjszaka, aztán megérkezett az eső. Két óránként felkeltem és az erkélyen szippantottam a friss levegőből. Magnéziumot kétszer vettem be, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy hajnalban már kelni kell a férjemnek:(, indult a Dunántúlra munkába. A keményedések ellenére, éreztem, hogy az időjárás hatására elég álmos a gyerkőc, akaratlan fordulásokat éreztem. Valószínűleg nem volt ébren.

Nem volt kedvem főzni, ezért csak túrós tésztát készítettem. Jénaiban egy nagy szelet marhahúst sütöttem sok répával, hagyma karikával. Isteni illat lengte be a konyhát:). Jött egy merész ötlet:

A marhahússal együtt sült répából egy jókora adagot raktam a túróstésztára egy kis szafttal. Kismama pocakról eddig is tudtuk, hogy képes megkívánni érdekes párosításokat, de a tészta ilyen jellegű elfogyasztása után nem érzem, hogy szélsőséges párosítás lenne:). A répa édessége nagyon jól passzolt a tengeri sóval ízesített tejfölös-túróhoz:)

Szólj hozzá!

Címkék: eső répa sült túrós tészta marhahús magnézium keményedés

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr21630312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása