Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Hózentróger kerestetik

2010.11.10. 17:18 sylblog

Mazsinak van egy rakat 98-s nadrágja, játszós, ünneplős, mindennapos, bélelt, rongyolós stb. Egy baj van velük, hogy leesnek róla, ugyanis nem sovány, (13,5 kg) de hosszú, nyúlánk gyerek. Megoldás hózentróger vagy akinek jobban tetszik nadrágtartó. Felkerekedtem és egyenesen célba vettem a város legrégebbi cérna boltját. Hát, 2 évesre való nincs, csak majd talán JÖVŐRE KAPNAK!!!! A következő méret 3-5 évesre való hózentróger, amiről valamilyen rejtélyes oknál fogva lebeszéltek, hogy az biztos nem lesz jó, mert HOGY NEM ÁLLÍTHATÓ BE ANNYIRA, HOGY JÓ LEGYEN EGY 2 ÉVES GYEREKRE! Vannak érdekes dolgok a világon. Aztán ma benéztem a város nem annyira ismert cérna boltjába, ott csak felnőtt méretben volt nadrágtartó. Amikor kezdtem mondani mit keresk, már rögtön mondta eladó, hogy hiánycikk a városban a gyerek nadrágtartó.

Teszvesz-n, vatera-n nem nagy felhozatalt láttam nadrágtartóból. Tipikusan ez olyan ruházati kiegészítő, amit a gyereknek egyszer megveszünk és jó pár évig használja.

Érdekesség: ami volt nagyobb gyerekre való nadrágtartó 1990 ft volt a boltban!!!!

----------------------------------

U.i.: Sikerült beszerezni nadrágtartót Mazsinak!!! Most, hogy a héten beteg a srác, de be van fizetve kaja bölcsibe, mentem délbe ebédért. Összefutottam az egyik ismerős anyukával, mentek haza fele gyerekkel. Látom, hogy nekik is van nadrágtartó, megkérdeztem, hogy hol tudta beszerezni. Ő náluk is a srác hosszú, vékony alkat. Lefutották ugyanazokat a köröket, mint én a városban, ahogy kerestek hózentrógert. Végül a helyi plázában egy kínai üzletben vették, de mondta igyekezzek, mert amikor ő vásárolt ott, akkor már csak 2 db volt. Délután elrobogtam a kínaiba és tényleg már csak 2 db volt, 800 ft vesztegették darabját!

 

2 komment

Címkék: hózentróger mazsi nadrágtartó

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr952438923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annie33 2012.04.30. 00:44:11

Szia,
Én is kisfiús (első gyerek) anyuka vagyok, a nagyfiam, másfél lesz májusban, kb. 90 cm, és 15 kg.
Én is nagrágtartó után nyomozok..!Mert csak az vált be aminek van kantárja, mindenből kin van a dereka.Esetleg ha még megvan, és időközben kinőttététek, megvenném, a nagrágtartót, bár azt nem tudom,hány cm-es a jó. igy külön nem vettem még sose.
várom válaszod:Üdv:Annie33

sylblog 2012.05.31. 15:05:53

@annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gyeremkemtől. Most 2 éves. A nadrágtartó téma nagynál továbbra is aktuális. Konkrétan, a nyári nacikról, amikről azt gondoltam, hogy belehízott tavaly óta (1 év alatt 2,5 kg hízott (15,4 kg jelenleg)), viszont 102 cm magas.), lötyög továbbra is rajta. Úgy, hogy most tépőzáras övet szándékozok venni kínaiban neki. Turiból játszós rucikat szerzek be nyárra és nem nézem a méretet, majd amelyik gyerekre jó lesz, az veszi fel;) Max. a nagy halásznacinak használja azt, ami derékban nem esik le róla;)
süti beállítások módosítása