Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Diagnózisom:reflux (GERD)

2011.05.08. 20:26 sylblog

A héten voltam gyomortükrözésen, egyedül nem mertem rá korán reggel vállalkozni, hogy egyedül menjek a vizsgálatra, mert előző nap ehettem, ihattam tükrözés előtt. Időpontra mentünk, már ott voltam egy félórával vizsgálat előtt, asszisztens kezembe nyomott egy beleegyező nyilatkozatot és egy leírást az eljárásról. Az egész nem tartott tovább 3-4 percnél, de irtó kellemetlen volt, baloldalamra fektettek, lidokain sprével befújtak garatomba, majd ledugták a torkomon a "kukkoló csövet", közben orvos magyarázott. Aztán hirtelen szólt, na most sóhajt egy nagyot kérem. Én kérem, sóhajtottam, hányingerről émelyegtem. Szóval, nem találtak heliobactert vagy mi a csudát, amit egyik okozója lehet még a tüneteknek. Kicsit lazább gyomorszáj, epés csúcs/gyomornedv jött vissza. Hámréteg nem sérült. Napi 2x gyógyszer, kezdeti szigorú diéta, esetleges javulás 2 hónap múlva várható.

Gyerekek: szuperül vannak, kész hullák vagyunk esténként Mazsi Apuval. Mazsival kriminális az alvászat továbbra is. Sokat beszél. Voltunk állatkertben, aktívan meséli Mazsikám az élményeket, főleg tevéről, oroszlánról.

1-2 hét aztán 1 éves lesz Geri, még nem tudom mit kap szülinapjára, lehet, hogy egy új talicskát, mert széjjel szedték a srácok, ami Mazsié volt.

 

 

1 komment

Címkék: alvás orvos gyerekek reflux gerd gyomortükrőzés

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr502888148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusthie 2011.07.26. 16:58:42

huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :(
süti beállítások módosítása