Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Bölcsis beszoktatás Gerivel

2012.03.06. 16:25 sylblog

Tegnap kezdtük Gerivel a bölcsit, első fél órában az ülemben ült, majd neki bátorodott és el kezdte felfedezni a játékokat, majd nem akart hazajönni. Ma már egyből tudta, hogy melyik asztalnál van az ő helye, szépen leült, várta gyümölcslevet (amit egyébként itthon itatóból sem hajlandó meginni). Elég jó idő volt délelőtt, így maradtunk tovább, motorozott is. Ez se volt azelőtt, mert nem rossz idő volt és nem nagyon ment Gerinek. Azaz érdekes helyzet állt elő, hogy tesó 2. hete beteg és itthon van, kicsi meg simán bírja mellette. Amíg mi beszoktatáson vagyunk bölcsiben, addig nagypapa vigyáz Mazsira. Suliban már vagy 25 órát letanítottam iskolai gyakorlaton, sőt még helyettesítenem is kellett, mert az influenza kitört és sok tanár beteg. A szakdolgozat sehol se van, nem látom az alagút végén a fényt. Munkahelyem felszámolás alatt továbbra is.Holnap megpróbáljuk, hogy kijövök a foglalkoztató szobából egy félórára, meglátjuk, hogy viseli Geri és ebéddel is próbálkozunk. Az ott alvás bölcsiben neccesebb lesz, majd kialakul fokozatosan a dolog. Viszont ledöbbentem, amikor ma hallottam, hogy a csoportban 14-n  lesznek összesen:(((( teljes kihasználtságra vonatkozóan!!!!!! Remélem, hogy nem sínylik meg a gyerekek!Majd meglátjuk!!!!

 

Szólj hozzá!

Címkék: geri betegség egyetem tanítás bölcsi munkahely bölcsőde mazsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr704293366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása