Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mikrószkóp alatt a nőiességem

2007.09.06. 06:51 sylblog

Már írtam, hogy egy ideje szeretnénk gyerkőcöt. Tavaly májusban volt egy 5 hetes hármas ikerterhességem, amivel kórházba kerültem és közel négy hetet töltöttem bennt, végül kettő elhalt, a harmadikat is, majd el kellett távolítani, valószínűleg egy haematóma miatt.

Aztán félév szünet, idén januártól újra próbálkozunk. Nem szedtem semmiféle fogamzásgátló bogyót előtte sem utána. Csak terhesvitamint (Gravida). A nyárig vártunk, nem történt semmi. Vettem egy peteérést kimutató LH-tesztet (ami nem olcsó mulatság).

Nézegettem jobbról,  balról az elkészített teszteket két hónapja, de csak negatív volt. Nem akartam orvoshoz menni, mondván, hogy természetes úton - bármilyen beavatkozás nélkül majd csak történik valami-. Augusztusban felkerestem az orvosom, általános kivizsgálás és rákszűrés megtörtént.

Beutalt peteérést vizsgáló ultrahangra 13. és 15. napra és vérvizsgálatra a 24.-ra. Amikor bejelentkeztem a vizsgálatokra kiderült, hogy egy hormonvizsgálatnak, mármint a 24. napon nem sok értelme van, így komplett teljes ciklust kell megnézni, de ez már csak a következő lesz, szóval tolódik az egész. Ezt a 4., 14. 24. napon csinálják meg.

A 13. napi ultrahangon a bal oldali petefészkemben látni lehetett egy tüszőt, amit érik és 15 mm-s, a méhnyálka vastagsága ekkor 6 mm (azt hiszem ez még vékony és a tüsző is messze van az éréstől)

Az ultrahangon közölték, két naponta addíg járni vizsgálatra, amíg nem látni valami érdemlegeset. Teli húgyhólyaggal ott ül az ember és nem tudja mikor kerül sorra......

LH tesztet ezzel párhuzamosan kettő csináltam eddíg, szintén negatív, egyelőre. Bár egyet tudok, végre most sikerült összebújni és elég sikoss vagyok, ez talán jó jel;)

Az a sejtésem, hogy nekem kb. 18-20. között lesz peteérés, de nem lesz nagy durranás, mert nem lesz elég jó, hormongyógyszer lesz sajnos a folytatás.

Pillanatfelvételen rögzítik, hogy ott van a nőiességem bizonyítéka EGY PETESEJT,csak randevúzni szeretne már nagyon egyetlen egy erős spermaval......Csak nem tudom, hogy a petesejt mennyire van ott a szeren.....

 

Szólj hozzá!

Címkék: ultrahang sperma lh peteérés nőiesség hormonvizsgálat ciklus

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr56158548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása