Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Érzéstelenített pofival milyen lehet a szex?

2007.10.01. 20:22 sylblog

7végén tettem egy kisérletet arra, hogy egy jót szeretkezzek a párommal.Péntek délutántól vasárnap estig anti érdeklődés volt irántam. Inkább a Die Hard x.0 version jött volna be neki, de nem akartam nézni. Pontosítok tegnap este addíg eljutottam, hogy hevesen csókolozunk az ágyban, aztán átkarolt, mint amikor már hetven felett már csak erre telik és elaludtunk. Nekem borzasztó kényelmetlen volt, valahogy kigubancoltam magam karjai alól, hogy kapjak némi levegőt és úgy aludtam el.

Ma este addíg várok amíg újra érzem a jobb oldali pofimat, mert ma volt a szokásos fogorvosos esti programom. Bár lehet, hogy nem érzek egy csókolozni és bevezetni a szexet, de el vagyok nélküle, csak legyen megint orgazmusom. Toppított érzékkel csinálni nem a legjobb lidokainnal, de most ez is meg teszi.

Pókhálós vagyok, le kéne porolni.... engem.... jól... oda lennt.... úgy -20 cm-re....

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex csók vágy várakozás unalom fogorvos lidokain

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr1182830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása