Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Születésnapi ajándék átadás az utcán

2008.03.21. 09:00 sylblog

Tegnap nagymama kérésére átmentem hozzá, hogy fel tudjon köszönteni kicsit utólagosan születésnapom alkalmából. Tudni kell, hogy egy városban lakunk és igaz nem a szomszédban, de vasárnap kocsival hoztuk-vittük volna családi ebédre, egészségi állapota bőven meg engedett volna ennyit. Én át is mentem, a köszöntés elmaradt, csak beszélgettünk. A dolog pikantériája, hogy egy hete pénteken, amikor bevásároltam, összefutottam nagyival a piacon. Aztán, hirtelen ötlettől vezérelve nagyi kezembe nyomott 1 kg narancsot az utcán, hogy ha már összefutottunk egy kis vitaminnal köszönt szülinapomon, a többit majd ha átmegyek. Köpnyi-nyelni nem tudtam, hát ez van, hát hogy az utcán azt nem gondoltam volna...
Lényeg, hogy nem tettem megjegyzést neki és nem is fogok ezért, de rosszul esett....

1 komment

Címkék: születésnap narancs nagymama

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr96390393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sylblog 2008.03.28. 15:47:41

Később nagyi kérte nézek át hozzá, hogy fel tudjon köszönteni. Át is szóltam telefonon, átmentem, beszélgettünk egy jó, ittam egy finom forró teát, de nem történt semmi.
Aztán utólag szólt anyum, hogy nagyi figyelmét valami elterelte és ezért kimaradt, szóval pótolva lesz valamikor.Kétórás látogatás után mennem kellett a férjemért, mert túlórázott, és csak kocsival tudott hazajönni
süti beállítások módosítása