Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

16. hét és AFP

2008.04.04. 16:24 sylblog

Tegnap betöltöttem a 16. hetet és ma elmentem a szakrendelésre elősször a beutalóért a vérvételre (AFP, hepatitis szűrés), aztán magára vizsgálatra. Nem volt egyszerű. Új rendszer van a szakrendelőben. Elősször a kartonozóban bejelentkeztem automatikusan a terhes rendelésre korán reggel. Aztán szépen várakoztam, bizonyalan voltam, ki jön-e az asszisztens a papírokért. Aztán eszembe jutott, hogy az orvosomnak az asszisztense egy ajtóval arrébb, a Nőgyógyászaton dolgozik. Bekopogtam oda, kinyitotta az ajtót, elmondtam miért jöttem, majd elkérte a kiskönyvem. Aztán megkérdezte, hogy akkor most hova jelentkeztem be, hát mondom terhes rendelésre.Na erre, elmondta, hogy ha legközelebb jövök hozzá beutalóért, akkor nőgyógyászatra HOZZÁ jelentkezzek be, mert az a BIZTOS. Az új számítógépes eü-szoftverben jó hosszan pötyörésszett és három papír töltött ki, egyet nekem kellett aláírnom. Aztán elmondta az asszisztens, hogy a kórház folyósoján vizit után elcsiphetem az orvos a papírokat aláírattatni. Na, átsétáltam a kórházba, a folyóson már több kismama lesben állt hasonlatos szándékkal, hogy elcsípje orvosát. Szerencsém volt, mert vizit után volt még értekezletük és egy kávészüntük az orvosoknak, 20 perc után jött is az orvosom és aláírta a papírokat. Ma akartam elintézni a dolgot, így 11-re visszamentem mentem vissza, hogy leveszik a vért. Addíg bevásároltam hétvégére. Nem mertem sokat inni, összesen a reggeli tea lötyögött bennem. A vérvételkor alíg találták meg a vénámat, de másodjára összejött a dolog. Az AFP eredménye csak április 20 után lesz meg, hepatitis eredménye még később és bizonytalan számomra, hogy az utóbbi eredménye hova lesz küldve.Talán védőnőhőz vagy az én címemre. Elgondolkoztam azon, hogy én most veszélyeztetett terhesként táppénzen vagyok, ráérek ennyi időt a vizsgálatokra rászánni, de mi van azokkal, akik dolgoznak?Ez kórházanként változhat az eljárás módja?Vagy egy helyen intéz a kismama mindent (pl. magánrendelés, magán klinika).Szóval durva, hogy körbe-körbe kell járni a kismamáknak és nem tudják a dolgokat egy helyen elintézni.....

Szólj hozzá!

Címkék: hét terhesség kismama védőnő hepatits 16. vérvétel afp

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr59411266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása