Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Terhesség és pollenallergia

2008.05.15. 09:51 sylblog

Ahogy a héten jobb idő lett, gőzerővel kitört rajtam a szénanátha:(.Egy végtében tüsszögök-prüsszökölök és ettől már teljesen kikészülők, ahogy összerázkódom. Szegény babuci is jelezte, hogy anyu maradj nyugton. Az allergiámra az előző szezonban Claritine-t és szőlőmag teát iszogattam. Januárban amikor kiderült, hogy babát várok, azonnal tisztáztam a háziorvosommal, hogy mi az ábra, ha terhesen vagyok allergiás. Hát nem irhatnak fel semmit. Késve jött a tavasz, eddig voltam happy. A netre körülnéztem, hogy egyáltalán mi az amit tünnetcsökkentés címén egyáltalán lehet használni. Homeopátiás szereket találtam, kalciumot eddig is szedtem, meg néhány orrcsepp. Szőlőmag teát továbbra is iszogatom, az orrom estére kenegetem egy kis krémmel, talán taszítja a beszívott levegőből a pollent. Homeopátiás szerként pedig CORYZALIAT kezdtem el szedni, homeopátiás orrcseppem:Euphorbium comp.-Heel. Ma éjszaka végre kicsit tudtam aludni, de nagyon fáraszt a tüsszögés továbbra, ablakot csak akkor nyitok, ha muszáj már szellőztetni. Sós vízzel is próbálok esténként inhalálni.

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség tea víz sós homeopátia pollenallergia kalcium orrcsepp szénanátha szőlőmag claritine coryzalia euphorbium comp. heel inhalálni

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr62469612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása