Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Pollenhelyzet fokozódik

2008.06.02. 14:15 sylblog

A múlt héten kritikussá szerdára az allergiám. Csukott ablak mögött ültem a kanapén egész nap a lakásban és csak rázkódott egyvégtében a tüsszögéstől a testem. Nem számoltam egy idő után, hogy hány zsebkendő esett áldozatul. Jóformán semmit nem tudtam csinálni. Eddig  következőket vettem be:

Pollens 30 Ch
Coryzalia
Tengeri sósoldatos orrspray
Szőlőmag tea
1/2 deci könnyű rosé esténként

Claritine-t szedtem a terhesség előtt, de ezt igazából szabad beszedni. A fiókban még tavalyról találtam néhány szemet. Ennyire még nem tört ki allergia rajtam, egyik este egy tabletta felét bevettem, hatott egy félórán belül. Tudtam végre aludni. Az autóba férjem beszerelt pollenszűrőt, nagyon hatékony. Szerencsére azóta csak egyszer kellett újra egy fele bevennem a Claritine-ból beszednem. Nem akarok ebből rendszert csinálni, mert akkor tényleg nagyon ártok magamnak és a babának. Megfigyeléseim szerint a juhar és nyárfák virágzása okozza leginkább a tüneteket, de a füfélék is felelősek nálam. Sajnos pár dolgot ki kell hagynom ezek miatt.

Szólj hozzá!

Címkék: autó allergia rosé pollen szőlőmag claritine coryzalia pollens pollenszűrő

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr50499412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása