Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Hullámvölgyek babával

2008.10.28. 07:04 sylblog

Aludnom kéne, de álomosság messzire el kerül. Nem aludt az egész család éjjel fél kettő és reggeli 6 között. Ugyanis prücök éjszakai etetése után titokzatos nyügősség lepte el. Nagy szarból kiszedtem, orra szuperül ki lett tisztítva, beszélgettem vele, hasa nem fájt, cumi kapott, de egyszerűen nem tudott elnyugodni. Bele tettük babakocsijába és behooztuk a mi hálószobánkba, hogy könnyebb adogatni neki cumit és nyugtatni, negyedórákra talán sikerült is.Aztán belecsúsztunk a következő etetésbe, folyamat kezdődőtt előlről. A férjem végül megunta a dolgot és munkába indulása előtt most 6-kor fogta gyerkőcőt és berakta levegőztető zsákjába, takarók rá és kinyította az erkélyajtó, 3 percen belül elaludt mint a bunda és most is alszik, de nem akarom el kiabálni. Amúgy nagyon szépen evett, nem került levegő pocijába és volt éjszaka elég tej (és van is tejem). A történethez hozzátartozik, hogy tegnap pedig alíg hallottam a hangját napközben, mert alig volt fenn. A délelőtti etetés után úgy láttam, hogy eléggé kitisztult a levegő és neki vágtunk a városnak, szokás szerint hamar elaludt a levegőn. Dédimamához láttogatunk el gyalogosan a város másik végébe, gondoltam kihasználom a lehetőséget, hogy relatíve jó idő van és nyugodt a kis Mazsola. Ez volt az első alkalom, hogy házon kívül szoptattam, tudtam, hogy a következő etetésig gyalogosan semmiképp nem tudunk megfordulni, így hát minden szoptatási és pelenkázáshoz való kelléket magammal vittem nagyimhoz.

Aki olvassa a blogom, tudhatja, hogy szeretek vezetni és jogosan felvetheti, hogy minek tettem ki a gyerkőcőt hirtelen ilyen környezetváltozásnak és miért nem autóval jártam meg az utat dédihez. Egyszerű a válasz, nem mertem még autóba ülni kisbabával és még nem is mentem babával egyedül autóval.Sőt még együtt sem cipeltük sehova kocsival bébihordozóval a babát. Valahogy egyelőre nagyobb a biztonság érzetem, hogy gyalogosan babakocsival közlekedek kis Mazsolával.
Szóval tegnap egyáltalán nem volt semmi különös a gyerkőccel, nem láttam rajta, hogy megviselte volna a dolog. Nagyinál a mózesében aludt, etetés előtt amikor tisztába raktam szinte fel se ébredt és nagyon szépen evett. Aztán amikor haza fele jöttünk, akkor is aludt és még utána itthon is. Talán túl sokat aludt vagy kettős fronthatást érez!? Leginkább erre tudok gondolni. Láza nem volt, megmértem éjjel kétszer.

2 komment

Címkék: autó baba babakocsi vezetés kettős dédi hullámvölgy látogatás nyügősség fronthatás

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr14735706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emm · http://bubukedves.blog.hu 2008.10.28. 10:20:11

Mi már szoptattunk barátomnál, kórházváróban, megnézett lakásban, ahol rájön bubura a szükség.
van hogy bekattan a sírás, és nem értjük mi a gáz, de majd elmúlik.

sylblog 2008.10.28. 14:28:06

Neten is sokat fórumoznak, hogy hol és milyen körülmények között szoptasson az ember lánya.Nem vagyok híve, hogy ahogy esik, úgy puffan szoptatásnak, mert meghittség kell hozzá, nyugalom. Ha valakinek pedig nagyon muszáj,akkor diszkréten oldanám meg. Valószínűleg kórházi váróban velem is elő fog fordulni,hogy nem bírja a kis Mazsola (valamikor megyünk csípővizsgálatra, de az időpontokat általában nem tudják tartani)
süti beállítások módosítása