Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Helyzetjelentés

2008.11.13. 06:23 sylblog

2008.11.13 Reggel 06.00

Folyamatos készenlétben helyeztem magam, nehezen aludtam, hogy aggódtam a gyerkőc miatt. Tegnap 20.15-kor már aludt, azóta hasmenés/kaki nem volt, nejlon zacskó széklet vizsgálathoz előkészítve. Éjszaka 2x szopizott rendesen, sokat (01:00;05:00).20 percet teljes nyugalomban volt játszószőnyegen mostani szopi után, nézelődőtt, öklét gyömöszöli szájába, cumizik ezerrel. Most vissza vittem kiságyba, hátha alszik még, szobáját kiszellőztettem (brrr hideg van). Apja ma hamarabb jön haza munkából, együtt megyünk gyerekorvoshoz. A fejem egy szénakazal, reményem sincs eljutni fodrászhoz.
Új fajta influenza oltás /FLUVAL/ (még mielőtt elfogyott volna) anyunak, apunak kiváltva, valamikor el kéne jutni beadatni magunknak háziorvoshoz. Szoptatós kismamáknak be lehet adatni!

07.30 A kis Mazsola aludt egy órát, pelusban kaki még sehol sincs, jó kedvű, gagyrászik.Éhes, egyenletesen szopizik. Ezután anyának sikerül megreggeliznie, két szelet piritóst.


09.30 Babuci lassan elalszik, de előtte még egy kis produkció. A kiságyban teljesen keresztbe fordul, dühös, mert nem fér el. Érthető, hiszem az ágy belső szélessége 60 cm és ő is ekkora már. A fordulás szakaszait sikerül fotóznom.Újra elalszik.

10.30.Most lenne esedékes a szopi, de még komázik babuci. Anya úgy dönt megmossa széna kazlat a fején.

11.00 Széklet minta meg van. Alíg bírom kiszedni a kakiból, 5 db popsitörlős a dolog. Nem tetszik a szaga a kakinak, a színe szép aranysárga, anyatejes. Nem sír, üvölt a gyerkőc, éhes.Megszoptatom, elernyed.

11.50 Berakom kiságyba, megnyugtatom, fejsimogatás, puszi, cumi. Aztán ellazul.

12.00 Hurrá! Anya megebédelhet. Húsleves, húsgombóc kapormártással főtt krumpli. Éppenhogy elég olyan éhes voltam, még szerencse, hogy tízórait ettem (kalács). Gyerkőc alszik.

12.30 Öcsém chate-n lóg, londoni élménybeszámoló, filozófikus gondolatok, merengés.Kinézek ablakon, nagyon nyál idő van, mindjárt bealszom. Apuci telefonál, érdeklődik mizujság velünk.Mondom minden OK, még nem döntöttem el, hogy csecsemőtanácsadásra vagy még ma délután orvosi rendelésre menjük-e Kis Mazsolával.

12.50 Multitask: pakolászok lakásban, netezek, összeírom hétvégi bevásárló listát.

13.30 Kis Mazsola alszik, anya készenlétben, mert álmában nyüglődik, betakarom, puszit adok, megnyugtatja.

14.30 Szépen, mosolyogva ébred gyerkőc.Pelenkázás, csak pisi, véletlenül lerántom a popsi kenőcsőt a polcról, amíg lehajolok érte, másik kezemmel tartom gyerkőcőt, mert képes lenne a kiságyban landolni, úgy forgolódik.

15.30 Apuci meg jön munkából, Kis Mazsola tőlem nem hajlandó elfogadni büfiztetést, apjához kívánkozik.

16.15 Elindul kicsit család bevásárolni hármasban. Gyerek beöltöztet. Muszáj elővennem a nagyobb méretű téli overállját a gyereknek (3-6 hó, 68-s), mert réteges öltözékben csak ebbe fér bele, igaz, a lába kicsit még hosszú. Parkoló sártengerén átverekedjük magunk. Anyu hátraül babuci mellé, apa vezet.

17.40 Bevásárlásból megjövünk (SPAR, Lidl).Gyerkőc kis Buddha türelmével viselte az utat, csak nézett ki a fejéből. Szoptatás után erőteljesen nyugtalan gyerkőc.Vergődik, magzati pózba húzza össze magát.Se kaki, se pisi.Nincs befeszülve hasa, végül orvos által felírt görcsoldót beadjuk.

18.40 Gyerek kiütve, beájultan cumizik és alszik.Anya, apa megvacsiznak, nyugodtan beszélgetnek, végre egymással is foglalkozhatnak pár percet. Apuhoz bújok.

19.30 Előkészítem a dolgokat fürdetéshez és beindítom párásítót.Ruhát keresgélem (ami még jó rá, közben kis méretű body-kat kiválogatom.)Te jó ég, mennyi kinőtt ruha van, van olyan ami még rá se került a babucira!!!

20.30 Gyerkőc élvezte a fürdetést, gügyög, produkálja magát.Nyugodtan szopizik, mellen bealszik.

21.30 Anyu, apu beesik az ágyba. Apu írtózatos hangon horkol a fáradtságtól.

04.30 Úristen, eláztattam anyatejjel az ágynemű, gyerkőc már éhes nagyon, sír.A fenébe, miért nem keltem éjszaka hamarabb.Spricolok szana-széjjel, babucit teli eszi magát, visszaalszunk reggel 7-ig.

Aztán kezdődik a pénteki napunk....sok-sok teendővel

 

4 komment

Címkék: cumi kaki baba oltás helyzetjelentés influenza hasmenés ököl széklet fluval

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr20766430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mariann 2008.11.15. 15:57:29

ennyi litániát hogy van időd írni csecsemő mellett?
nem is értem, nem bántásból írom, de míg ez legépeled, egy fodrász levágja a hajad.

sylblog 2008.11.16. 13:38:20

Mariann!Honnan tudod, hogy mennyi időt fordítottam erre a blog bejegyzésre?Több részletben írtam, két nap alatt. Fodrászról annyit, lehet, hogy ennyi idő alatt levágták volna a hajam, de nem igazán tudok időpontra menni pontosan baba mellett.Ja és gyorsan tudok gépelek.

mariann 2008.11.16. 17:34:54

jó, csak olyan soknak tűnt, meg részletesnek, úgy gondoltam egyszerre írhattad biztos.
hívj fodrászt házhoz, sokan kijárnak!
süti beállítások módosítása