Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Jön a karácsony....

2008.12.22. 10:33 sylblog

3 napja együtt a 3 tagú kicsi család, szabadságon január 5.-ig apuci is:).Egész jól haladtunk a karácsonyi előkészületekkel szombat óta. Pénteken a céges karácsonyi bulin becsiccsentett apuci, de percenként nézte az órát, hogy pontosan 9-re hazavigyem kocsival.Aggódott, hogy nagyival (anyummal), hogy van el picur.Kérte hívjuk fel, de mondtam felesleges, akkor már szólt volna nagyi nekem. Amikor hazaértünk, mélyen aludt, anyum a Beugrót nézte. Utána csak hajnali kettőkor kelt, megszoptattam. Sokkal jobban szeretem a szoptatás meghitt élményét, mint a mellszívót. A mellszívótól kikészült a mellem, hősiesen viselem ezt a fura helyzetet, hogy így tudok többségében tejet adni gyereknek. De mintha többet bírna ki a mellen!:) Már ez is eredmény. Takarítás, mosás elvégezve. Babacucc mosás az tuti, hogy még lesz, sőt vasalás is. Azt nem ígérem, hogy karácsonyi ünnepek alatt nem vasalok és mosok babacuccot (muszáj). Hál' istennek univerzális a férjem, főzésben is sokat tudd majd (főleg az előkészítésben) segíteni. Kicsit átrendeztük a lakást, mert a 1,2 m magas fenyőnek így lesz hely. Nem gondoltam volna, hogy a könyvespolc még a félszobánkba elfér.
Gyerkőc arca pufisodik, látszik rajta, hogy most már rendesen eszik és izmos is, hurkás. Több mint 6 kg.....
 

Szólj hozzá!

Címkék: előkészületek karácsony nagyi takarítás férj vasalás mellszívó mosás karácsonyi

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr49836320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása