Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Beteg a család

2008.12.28. 09:38 sylblog

Hiába van hosszú szabin a férjem, valami giccer mindig közbe jön. Kezdődőtt azzal, hogy a férjem náthás lett, aztán tegnap a hosszú alvás után a gyerkőc délelőtt. Adtam neki Germicid kúpot, az levitte a lázat, nem akart enni, inni:(. Aztán a délután folyamán nem bírt enni, egyből az volt a gondolatom, hogy nem tud nyelni, mert pl. fáj a torka. Próbáltam a háziorvost elérni, de nem ki volt a mobilja kapcsolva. Ekkor családi kupaktanács eldöntötte, hogy egyből a kórház gyerekosztályára megyünk. Ugyanis az elmúlt időszakban azt tapasztaltam a környezetemben, hogy beteg gyereket kisebb dologgal is azonnal az ügyelet a kórházba irányít.

A kórházban sötét folyóson (takarékosság) nagy kabátban ácsorogtunk, néhány kényelmetlen szék társaságában. Ketten voltak előttünk, aztán jött egy nővér és azt tanácsolta, hogy menjünk le az ügyeletre, mert gyerekorvos ügyel (összevont ügyelet van) és ha nincsenek sokan, akkor menjünk inkább oda. A férjem átszaladt, majd átszólt mobilon mehetünk. Ekkor kifagyott a telóm. Anyummal átkavarogtunk a másik parkolóba. Egyből sorra kerültünk, de eléggé lenézett az orvos, amikor elmondtam, hogy vegyesen eszik a gyerkőc és nem akar szopizni, csak éjszaka. Aztán előadást tartott nekem arról, hogy annak sikerül a szoptatás, aki nem filozofál. Gyorsan megvizsgálta gyerkőcőt, VÍRUSOS TOROKGYULLADÁS. KEZELÉS:ORRSZÍVÁS, ORRSZÍVÁS, SOK FOLYADÉK, HA KÖHÖG Paxirasol, LÁZ ESETÉN KÚP.

Aztán itthon teát (babatea Mecsek tea), forralt vízelt próbáltunk adni a kis Mazsolának, folyton kiköpte, vagy kibukta. Összesen 100-110 ml anyatej/tápszert eszik, nincs étvágya.

A helyzetet tetézi, hogy éjszaka rajtam is kitört, ki vagyok mint a liba, de lázam szerencsére nincs. Azt hiszem maszkot felveszem a gyerek miatt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kórház baba gyerekorvos tea ügyelet folyadék tápszer orrszívás torokgyulladás vírusos

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr9844802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása