Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Összcsaládi névnap, születésnap, múzeum, nemzeti ünnep

2009.03.15. 16:25 sylblog

Anyumék átjöttek tegnap ebédelni hozzánk, jól sikerült. Ilyen se volt még, hogy 7 főre, gyerek mellet komplett menüt, előétellel összehozzak egyedül. Apuci délelőtt dolgozott. Szülinapomra újra megkaptam a jegygyűrűm, amit a terhesség alatt hagytam el. Én okos tojás, amikor bedagadt kezem, lábam nyáron egyszer levettem a gyűrűt, aztán másik ujjra raktam, de azon lötyögött igazából. Valahol elhagytam, kerestünk anno mindenhol, nem lett meg. Megígértem a férjemnek, hogy ha újra dagad a kezem (esetleg 2. babánál, inkább szépen elrakom a dobozába és be a fiókba). Csirkehúst eddig 5x adtam Mazsolának, ízlik neki nagyon. Apuci kezdi gyerkőcőt félre értelmezni néha. Éjszakai felsíráskor automatice keveri tápot és adja oda gyerkőcnek. Szerintem csak szomjas ilyenkor gyerkőc.Rendesen eszik este és napközben is.Tegnap 270 ml-t ivott meg, 3x szilárd kaját eszik.
Megjött
GYED-m, hát számítottam rá, hogy kevés lesz, dehogy ennyire, ezt nem gondoltam volna:(.Ugyanis mindig az előző év játszik, tp-n voltam, ezért lett kevés.
Behúzzuk a nadrágszíjat, de valamin nem tudunk spórolni.

Nem elég korán kezdeni. Múzeumban voltunk Mazsolával. Nem terveztük, de jól jött ki. Nemzeti ünnepünk alkalmából ingyenesen látogatható volt a helyi múzeum. Eredetileg sétálni indultunk, beinvitáltak minket. Mi meg nem akartuk ki hagyni ezt a lehetőséget. Nagyon szépen felújították, akadálymentes lett. Babakocsival lifttel mentünk fel az emeletre. Nagyon kedves volt a teremőr néni, elmondta, hogy milyen sorrendben érdemes babakocsival végig járni a termeket. Pelenkázó is van, WC tiszta, kávé is iható;). A poén az, hogy átaludta Mazsola az múzeumi látogatást.

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap ünnep etetés éjszakai múzeum nemzeti gyed jegygyűrű csirkehús

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr631003733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása