Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Végre jó idő! Irány kifele gyerekkel!

2009.03.30. 20:29 sylblog

Végre, jó idő van!:) Hajrá, kifele a szabadba mei-taiben (kötős kenguru) vagy babakocsiban (Titi-t újra elővettük pincéből, de már a sportrésszel) gyerkőccel. A Titi szuper, csak néha leesik a kerék (8-10 km megtétele után).   Apánál valahogy sose jön ez a dolog, alig hisz nekem. Mondtam most már vigyük vissza az üzletbe, mert júniusig él rá a gari. Bár nem biztos, hogy sokra megyünk vele. Apuci visszarögzítette a kerekeket a helyükre, dimbes-dombos, zötykölődős, kavicsos földúton teszteltük újra. Sajnos a gond újra előjött. Járunk most már játszótérre is:). Kenguruban gyerkőc rajtam, így együtt hintázunk:). Szereti, ha kézben "reptetik", le-föl emelgetik, nyakban is volt már.
Háromféle itató szerkezetet próbáltunk ki Mazsolával. Csak az olyan jó, ami puha, szilikonos. Nem muszáj szelepesnek lennie, elég ha levegőző nyílás van rajta. AVENT-s varázsitatóval megszívtam, DM kuponnal kiváltottam, csak éppen nem adtak hozzá fogantyút. Megnéztem, hogy külön mennyibe kerül, hát majdnem annyiba, mint maga az itatópohár és nem olyan puha a szívófej, mint DM-s Nuby.

Üsse kő, ha már megvettünk több fajta itatópoharat, egyiket kinntre használjuk, ami bevált, azt pedig itthon kajáláshoz.

 A környéken sok kisgyermek barát játszótér van. Nem volt kedvem szenvedni babakocsival, kenguruztam Mazsolával. A mi felénk is tilos dohányozni most már város fenntartása alá tartozó játszótereken. Na kiváncsi vagyok, mennyire tartják majd be.  Közösen veszünk kenyeret, felvágottat a közelben lévő boltban. Ügyelnem kell arra, hogy a kenguruból kinyúlva a gyerek a pénztárnál ne rámolja ki a rágókkal, cukorkákkal teli állványt;

Mazsola kiegyensúlyozott, de az utóbbi egy hétben lecsökkent a napi étkezések száma 4!!!-re, ugyanis hiába ébred fel Mazsola 6.30-7.00 között, a reggeli tápszerét  (de sokszor az estit is) nehezen hajlandó meginni. Mire sikerül odaadnom neki, addígra már 8.30 van és a következő étkezés már az ebéd. Tápszert nem akarok cserélni. Erős gyanúm, hogy semmilyen tápszer nem ízlik neki, mert már sok minden új ízt ismer már, ami jobb.
Amit eddig adtam neki szilárd kajákat, mindegyiket megeszi!!!:)

Mazsolával ellátogattunk munkahelyre, új irodába költöztek, elérte őket is gazdasági válság. Mazsola első pár percben hirtelen megszeppent, ajnározást zúdítottak rá hirtelen a kollegák, aztán nagyon otthonosan érezte magát. Nagy fénymásoló, nyomtató és monitor érdekelte nagyon. Legjobban a forgós irodai szék jött be:) neki.
Főnököm egyenesbe feltette a kérdést, mikor akarok visszajönni. Majd a kérdéshez hozzátette, hogy nem-e kell-e igyekeznünk ketteskével, hogy kormányzati szinten megy a variálás GYED-el (http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-267223http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-267223)

 

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz babakocsi munkahely tai tápszer gyed mei titi avent itatópohár nuby

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr171036033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása