Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Algoritmizált teregetés és ruharendezés

2009.04.15. 18:31 sylblog

Amióta egy örökmozgó érkezett közénk (7,5 hónapja), azóta tökélyre fejlesztettem a teregetési technikámat mosás után. Már a terhesség alatt nagyon zavart, hogy sose sikerült optimálisan elhelyezni szárítókötél hosszhoz és elosztásához a kimosott ruhákat. Csiki-csuki, X lábú pillangó ruhaszárító állványaink vannak, amelyen a férjem két pólója egymás mellett nem fér átfedés nélkül. /Megjegyzés: már csak lélek meg a szigszalag tartja össze őket, még albiban szereztem be őket, selejtezésre várnak/.
Méret és jellegük alapján (pl. baba) mosás után sorrendbe rakom kimosott ruhákat.Elősszőr nagy méretű darabokat helyezem ügyelve arra, hogy kiegyensúlyozott legyen a szárító, mert volt rá precedens, hogy felborult rossz tehereloszlás miatt.Ha nagyon nem férnek el a ruhák, akkor elő a vállfákkal és rápakolom a pólókat, ingeket stb. Így gyorsabban száradnak.

Kérdés már csak az, milyen szárító szerekezetekre lenne érdemes beszerezni, ha meglévőket leselejtezzük. Egy pillangós biztosan kell, mert azon tudom jól elhelyezni az ágyneműt. Az IKEA-ban láttam pólóknak valót, sok fér el rajta:

Szólj hozzá!

Címkék: ruha póló baba állvány mosás szárító szárítás

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr981067101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása