Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mazsola rámol, ügyeskedik, örökmozgó (majdnem 8 hónapos)

2009.04.22. 19:43 sylblog

Mint kedves szülők, csak kapkodjuk a fejünket olyan gyorsan fejlődik Mazsola, egyre aktívabb. Egyre több figyelmet és (közös) játékot igényel. Az már nem nagy dolog, hogy a szekrénysor alsórészén rámol. Értsd: alsó fiókókat kihúzogál és szekrény ajtót nyitogat. Ki harcolja, hogy estére -fürdetés előtt- vegyük ki a járókából, ekkor az egész nappali és konyha az ő birodalmává válik rövid időre.
Húsvétra  nyuszi színes, polifóm jellegű mozaikos játszószőnyeget hozott neki. A szőnyeg értelmezésben nem nagyon használjuk, mert szét szedi és integet a számokkal, rágja őket.
Csak olyat szabadna használni, amiknek a közepe nem szedhető ki, nehogy lenyelje gyerkőc.
Amikor megvettük, hirtelenjébe erre nem gondoltam, de ezt nagyobb korában is fogjuk használni, így hát fogtam minden olyan elemet eltávolítottam (ideiglenesen), amit le tudna nyelni Mazsola.
A szekrényből kiszedett ruhadarabok (zoknik) TV állvány mögé kerültek rejtélyes módon. Sárga gumi kacsát is megtaláltam takarításkor. Ülés: 3-4 percig - fáradtság függvényében- megtartja önállóan magát, ha leültetjük. Babakocsi karfájába kapaszkodik, úgyis megül. Viszont karfát muszáj volt leszedni tegnap, mert tönkretenné azzal Mazsola, hogy mindkét lábával kifeszíti a helyéről. A karfát ugyebár csak akkor tudnám kiszedni, mindkét oldalon benyomok egy gombot egyszerre, de Mazsi olyan erővel feszíti, hogy kimozdult a helyéről karfa. Így hát csak akkor rakom fel, ha kapaszkodik benne, addíg megteszi a 5 pontos biztonsági öv. A biztonsági övet se viseli el egy idő után, babakocsi csomagtartóba mindig berakom a mei-tai-t, a hosszabb időre mozdulunk, mert nagyon hisztis tud lenni.
Egyre többet fordulunk elő játszótéren, két játékot részesítünk előnyben: hinta és rugós hintaló. Ráültetem, Mazsola ügyesen kapaszkodik, megtartja magát, de tartom a hátánál, biztos, ami biztos és magát hintáztatja szerkezeten. Dzsudó fogásokat kell alkalmaz pelenkázáskor, ennek ellenére is vísít, nehezen tűri rugi bepatentolását. Hirtelenjében 3 kedvenc túris rugi lyukadt ki lábfej részen, már nem javítható, kikopott az anyag, felszaladt, mint a nejlon harisnya.

Szólj hozzá!

Címkék: pelenkázás ülés baba játszótér babakocsi szekrény mei tai örökmozgó karfa

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr331080663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása