Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mindenféle

2009.05.27. 10:15 sylblog

Eljutottam végre fodrászhoz, anyumékhoz becheckoltam babakocsival, ő vigyázott Mazsolára. Uzsonnáig meg is fordultam az új fazonnal és már nem melegítette a nyakamat a hajam. Amikor anyuéknál kiszedtem a kakiból Mazsit, döbbentem tapasztaltam, hogy égő vörös lett a feneke, mindenütt, ilyet nem láttam rajta kb. 6 hetes kora óta. Estére csak rosszabb lett a helyzet, pláne, hogy nyomott egy újabb ipari mennyiséget a pelusba és a kánikula is rá tett egy lapáttal. Annyira kicsípte a cuccos alul neki, hogy ahogy víz érte fürdetéskor ordított, mosdás előtt gyanúsan húzta a lábát mászáskor. Hirtelenjében akkor másra gondoltam. (Mászásnál fontos, hogy meg legyen az úgynevezett kereszt- vagy váltakozó mozgás kéz-láb munkánál.) Szóval két napja csak Sudocremezünk, de pár óra múlva már sokkal jobb lett a feneke.

Kibújt a 3. foga, de szerintem jönnie kéne már a 4. fognak, mert éjszaka megint sokszor kelünk. Nagybácsi is aktívan jár fogorvoshoz ebben a két hétben, hogy hazajött Angliából, ugyanis ott egy normál visit sima foghúzással TB-vel szerződőtt orvosnál annyi, mint amennyit fog fizetni összesen itthon vagy 6-7 fog komplett kezelése után. Mondtam neki, hogy nem ártana kiváltani az a kártyát, amivel a magyar alap EÜ-s ellátásokra jogosult, mint EU-s tagországban dolgozó és adózó emberke vagy úgyis lehet mondani, hogy érdemes lenne havonta fizetnie itthon az alap TB ellátáshoz szükséges 4.000 ft körüli összeget, mert ha bármi van, el tudják látni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kereszt fog mászás tb mozgás fogorvos fogzás sudocrem

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr731146377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása