Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Szemészeti vizsgálat, diákigazolvány canossa

2009.09.18. 21:57 sylblog

Voltunk szemész magándokinál megnézetni Mazsolát. Mehettünk volna SZTK-ba beutalóval, de így egyszerűbb volt. A vizsgálat mindössze 1500 Ft-ba került, nem kellett várni, kedves volt az orvos. Kedves volt nagyon a gyerekkel. A szemébe be kellett cseppenteni, hogy utána a pupilla tágulásaból megállapítsa a doki, van-e gond. Szerencsére nagyon jók a szemei, semmit nem talált.

Más. Diákigazolványt még mindig nem tudtam szerezni. Majd felrobbantam a dühtől. Előzmény:  http://sylvorium.blog.hu/2009/09/12/kaosz_a_suliban Szóval, jóval korábbi busszal mentem suliba, hogy a TO-n személyesen érdeklődjek diákügyben. Hétközben már hívtam a diákigazolvány ügyben illetékest, rákérdeztem mit kell vinni ideiglenes diákigazolványhoz. Amiket kért vittem magammal (befizetésről banki bizonylat, és Neptun gyűjtőszámlára már átutaltam egy bizonyos összeget, amiből az eljárási díj már levonható lett volna). A http://www.diakigazolvany.hu oldalon nyomkövető menü pont alatt kiderítettem, hogy az iskola részére MÁR SZEPTEMBER 7-ÉN KIPOSTÁZTÁK A RENDES DIÁKIGAZOLVÁNYT!!!. Ma a TO-n két dologgal szembesültem, elfelejtettek szólni, hogy ideiglenes diákhoz kell fénykép (de ez lett volna a legkevesebb, mert akkor csináltatok gyorsan) és virtuális számlámról a Neptunban  az eljárási díjat  tételkiírásnál ki kellett volna választanom. Mondom no problem. Már robogtam is le HÖK-s gépterembe. Amikor beléptem egyszerűen NEM TUDTAM TÉTELKIÍRÁST VÉGREHAJTANI PÉNZÜGYEKNÉL, UGYANIS EZT A FUNKCIÓ INAKTÍV NÁLAM A NEPTUNBAN!!!. Pontosítok, összesen IV díjat tudtam volna csak elintézni az összes felvett tárgyból, TO-s érdekeltségbe tartozó bármilyen nemű intézendő dologhoz kapcsolodó eljárási díj opcióK hiányoznak. Az órám 10.45-kor kezdődőtt, illetékes elvtársat (Neptun rendszer gazdát) kerestem személyesen, nem találtam. TO 11.30-ig volt nyitva. Dühösen, magamban fortyogva mentem órára. Ráadásul rossz órára ültem be, elnéztem a teremszámot, a szomszédos terembe kellett mennem, de még időben kapcsoltam.
Amikor hazaértem egyből írtam email-t rendszergazdának, remélem jó helyre. Jövő héten ügyintézben úra futom a köröket. Addíg is gyűjtőm a teljes árú jegyeket. Aminek havi szinten kb. 11 eft összeget jelent, ameddíg nem kapok valamilyen diákig.-t.

Ügyintézési káoszt leszámítva tetszik a suli.

 

Szólj hozzá!

Címkék: iskola to neptun egy baba diákigazolvány vizsgálat éves mesterképzés szemészeti

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr431391669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása