Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mocorog a baba

2009.11.15. 11:23 sylblog

Végre itthon van egy kicsit a párom, és nyújtozhatok egy kicsit. Most is oda van Mazsival sétálni. Voltam dokinál, mindent rendben talált nálunk, szépen nő a pocim és a méhem, a kiskönyvembe 2-st írt már az asszisztens oda. Suliban az egyik tanárnőm nem rég jött vissza GYED-ről, rögtön kiszúrta és szünetben gratulált mindenki előtt. Kicsit pirultam, mert suliban még nem mondtam senkinek, de megköszöntem a gratulációt. Erre hirtelen többen odajöttek és jöttek a babás-gyerek sztorik. Nem tudom, hogy lehetséges-e, de tudom, biztos vagyok benne, hogy a héten már folyamatosan éreztem a tesóka mocorgását pocakomban. Hihetetlen. Dokinál ki lettem okítva, hogy kombinált tesztre a beutalót az UH eredmény alapján, hogy töltsem ki. A többi adatot kitöltötte dokim asszisztense. Anyósomék már a harmadik időpontra jelentkeznek be hozzánk, hogy jönnek látogatni. Elég vicces. Anyósom felhívott, hogy nagyon hiányzik nekik Mazsi. Számomra az a furcsa, hogy sose jön elő az beszélgetve, hogy a fiúk hiányozna, mármint a férjem. Na mindegy.
Folyamatosan ott mocorog bennem, hogy ha itthon is lehetnék tesókával kétéves koráig, valahogy borzasztó hosszúnak tűnik nekem. Ha tudnék max. 1,5 éves korában visszamennék dolgozni, esetleg egy éves kora után heti egy napot. Amit nem tudok pontosan, hogy hogyan változott, mert sehol sem írnak róla. GYES eddig csak a gyerek egy éves kora után járt, előtte semmilyen formában nem lehetett igényelni. Ha lecsökkentik a GYES igényelhetőségének lehetőségét a gyerek 3 éves koráról 2 éves korra és valaki a szülési szabadság (TGYÁS) után visszamegy dolgozni, nem lenne logikus, hogy járna automatikusan a GYES?????!!!

Szólj hozzá!

Címkék: munka suli baba tesó gyed gyes tgyás

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr771526336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása