Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Délután a múzeumban

2009.11.30. 16:33 sylblog

A városban a hétvégén adventi programok kezdődtek. Napok óta be voltunk szorulva Mazsival a lakásba. Valami változatosságra vágytunk már mindannyian, még ha rossz idő is volt. A városi múzeum adventi program keretében ingyenes volt a belépés. A programban fel volt tüntve adventi koszorú bemutató és készítés, de mindössze egy virágárus volt, aki készített ezt, azt méreg drága áron. Mazsival végig rohantunk a termeken. Az ásványokat értékelte legjobban, legjobban a UV fényben színesen pompázókat. Felfedezte a kastély épület hatalmas termeinek kétszárnyú ajtóit, ezket csukogatta volna ki-be, ilyet még nem látott, valamint mamut csontváz tetszett neki. Kitömött vaddisznót kutyának nézte, buzgón mutogatta és vau-vauzott neki. Hiába magyaráztuk neki, hogy nem kutya, de végül is négylábú. Belvárosban bethlemet felállítottak, jászolban élő állatokkal, na ennek volt nagy sikere. Minden áron kiakart jönni babakocsiból, végül kivettem, de túl közel nem akartuk engedni állatokhoz. Mazsi apu nehogy átfagyjon kapott forralt bort, én meg rétest.

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony bor múzeum állatok vaddisznó adventi jászol forralt ásvány

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr571563986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása