Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Nemalvás, hótaposó

2009.12.17. 14:54 sylblog

Azt hiszem hiába leszek két gyerekes anyuka, a "nem-alvás" helyzettel sose fogok igazán megbarátkozni. Néha olyan tehetetlennek érzem magam és főleg fáradtnak, amikor minden különösebb indok nélkül az éjjel közepén gyerek sír-sír, ágyban és ölben nem marad meg. Járkál a lakásban, néha járókában hajnalban játszik. Ez megy reggelig. Amikor már a saját tapasztalat és gyerek szakirodalom összes szóba jöhető lehetőségét kizártuk Mazsi apuval, nézünk ki a fejünkből, ülünk éjszaka kellős közepén a kanapén és fegyeljük Mazsi játékát. Hozzáteszem, ez már nem oltás mellékhatás, náthája megszünőben. Orrszívás a sok sírás miatt volt éjszaka szükséges. Amúgy minden előzmény nélkül zajlik le az egész. Esti lefektetéssel sincs gond, tegnap sem volt. Kész hulla vagyok, és így megyek holnap didaktikából vizsgázni.

Sőt, jót topogtunk Mazsival a hóban, mondogatta is, hóóóóóó.

Ja igen, meg jött az első igazi hó. Egész nap az ablaknál tegnap Mazsi és a hóesést mutogatta. Csak annyi volt a probléma, hogy a téli (bőr) bakancsát még nem fújtam be impregnáló sprayvel, ami védi a víztől, de méhviasz is megtette volna. Rohantam kínaiba téli hótaposóért (próba nélküli). Az első két üzletben kis méretek hirtelen kifogytak, szülők aznap rohamozták meg őket. Aztán a harmadikban találtam, 2400 ft-rt. Mivel "torkos" a lába szempont volt, hogy ne legyen keskeny, vagy állítható legyen, valamint jó hernyó talpa legyen, ne csússzon. Na jó is lett rá, két-három robotos lépés után rohangált lakásban, fel is avattuk a hóban. Belefeküdt, majd nyaldosta a havat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek nemalvás hideg téli havazás hótaposó

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr31604554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása