Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Oltások

2010.01.20. 08:06 sylblog

Tegnap voltunk csecsemőtanácsadáson. Amikor kötelezően kell menni kontrollra vagy védőoltásra, akkor azokat a napokat kikészülősnek hívom. Megint tömeg, több órás várakozás. Pocakosan egy örökmozgó gyerekkel meg pláne nehéz. Az első félóra még elment, aztán eljátszott, mindent a szájába vett, elvette (elkérte) egy 1,5 kisfiú autóját Mazsi, cserébe kezébe nyomta könyvecskéjét. Hossz: 85 cm (dec. eleje óta 1 cm növekedés), súly: 10,8 kg. 25-30 dkg fogyás, ami a betegség miatt van.
Most az elmaradt 15 hónapos MMR oltást kapta. 10.30-tól 13.00-ig voltunk rendelőben. Siettem vele haza, belapátoltuk ebédet, aztán elájult. Délután nagyon nyügős volt, miután ébredt, korán vittük aludni. Éjszakára kúpott adtam neki, hogy nyugodtan tudjon aludni, most "csak" háromszor kellett kelni Mazsihoz. Hiába múltak el pöttyök, betegség, kialvatlanok vagyok, kedves szülők és így vágunk neki a hétvégének, megyünk anyósomékhoz.

Felirattam ajánlott védőoltások közül bárányhimlő ellenit, prevenar még mindig nincs, jövő hónapban emiatt megyünk, majd 18 hónaposra is. Jó program:(.Legközelebb Mazsi apu is jön velünk.

Suli: jövő hétig kell tárgyakat felvenni, még nem vettem fel mindent, de nem kevés tárgyam lesz. Úgy néz ki, hogy visszatérés a Babydream 3-s tápszerre jó választás volt (ez 8 hónapos kortól adható).

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: suli oltás mmr kialvatlanság bárányhimlő csecsemőtanácsadás prevenar

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr91686753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása