Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Help me! Tanácsot kérek járóka ügyben!!!

2010.01.29. 13:05 sylblog

Néha a kibukás szélén érzem magam (ez köszönhető részben kismama állapotomnak is elismerem), de ez már annál  több. Gyereknevelésileg elakadtam -nagyon-, a kedves maholnap 17 hónapos kölyökről van szó. Már sok ismerősöm rég nem használja (kb. 1 éves kortól) a járókát. Mi még igen. Ennek elég határozott oka van. Ha haladni akarok itthon házi munkával, ebéd főzéssel, teregetéssel, takarítással, muszáj vagyok belerakni Mazsit járókába. Ha járókán kívül van és nem tudok kellő figyelmet fordítani rá, azaz állandóan, akkor kanapén ugrál fején lavórral, monitort, lámpát borígat. Szekrénysort rámol, könyvek lapjait tépdesi, meg ami veszélyes. Nevet rajtam, rajtunk. Tudja, hogy mit nem szabad, de csak azért is. Van játéka, könyve, de hiába megyek oda hozzá 4-5 percenként, nem tud fenekén meg maradni. Nem egyszer borítottam fel a konyhában fel valamit, vagy égettem oda amiatt, hogy azonnal ugrani kellett beavatkozni rossz csont kölök tevékenységébe. Teregetésbe se tudom igazán bevonni, mert a szárítót kinntre (folyosó vagy erkély) kirakni, mivel magára rántaná. Etetőszékben régebben egész elvolt, amíg pl. pucoltam zöldséget (addíg vmi játékot, kanalat kapott kezébe, vagy rágcsálni való).Azt étkezésen kívül ott se marad meg, ORDÍT, VISÍT benne. Ma délelőtt végig üvöltötte szinte a reggelt és a délelőttöt. Ebédre annyi ereje sem maradt, hogy kajálni tudjon, elájult ágyikójában.
Szóval, tudom, hogy rövidesen összepakoljuk a járókát (gyerek puffer tárolót), mert se az én idegeim, se az Mazsi gyerkőcé nem bírják. Arról meg halvány lila gőzőm sincs, hogy utána, hogy terelgetem gyereket. Hadakozunk, és úszik a lakás majd biztos. Anyukám höbörgőtt, hogy miért is akarnánk a ketrec használatát felfüggeszteni, hiszen az még majd akkor is jó lesz, amikor Mazsi 21 hónapos lesz és itt lesz már a kistesó. Szerintem arról teljesen elfelejtkezett, addígra simán kimászik belőle.

Ezúton minden tanácsot szívesen veszek, de azt hozzá kell tennem, nekem a gyerekem EXTRA MOZGÉKONY, HUNCUT ROSSZASSÁG!!!

 

2 komment

Címkék: gyereknevelés kismama 17 házimunka járóka hónapos kistesó

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr151712314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://bubukedves.blog.hu 2010.02.18. 14:03:43

magyarul tipikus kisfiú! Bubu is ilyesmi..

nekünk is van járókánk még mindig.
mondjuk leginkább reggel kerül bele bubu, amíg öltözöm, kvzom.
nem rajong a dologért, de tudja, h ez jön és kibírja. én a világért se csuknám össze egyelőre.

más megoldás, teregetés stb estére.. van egy ablak, ahova imád felmászni és nem is olyan veszélyes, csak kicsit.. az ablakból látja a trollikat, autókat, kutyákat..
kanapéra gond nélkül ugrik föl-le, csak akkor van gond, ha az ablakpárkányba is felmászi..
még van egy hintánk, alkalomadtán oda is bele lehet rakni, továbbá a szobáján rács van, utál egyedül ott lenni, de kis sírás után feladja és elkezd felfedezni, játszani..

nekem az az érzésem, hogy ha érzi, hogy én komolyan gondolom, mármint odarakom és kész, akkor rövid időn belül egész jól kezdi érezni magát. nem látok rajta semmiféle lelki sérülést.

de bevallom, azért terhesen, meg szűkülő hely esetén nyilván még nehezebb... egy gyerekkel könnyebb azért lavírozni. de utána majd egymást dögönyözik...

sok sikert és kitartást!

sylblog 2010.02.21. 19:18:40

@essz: Kitartás valóban kell, pláne, hogy még suliba is járok. Szóval, nem vagyok egyedül a problémával és más is (vagyis ti is), használja még ebben a korban a járókát.
süti beállítások módosítása