Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Nem unatkozom

2010.03.27. 23:04 sylblog

30. terhesség hetet betöltöttem kistesóval. Mazsi Apuval névlista összeállítással foglalkoztunk most már. Első körben maradt 20 név, a szülésig hetente 2-4 nevet kiejtünk közösen a listáról. Most sorra kaptam a híreket ismerősöktől, hogy megérkezett a gólya szó szerint, sorba születtek a meleg front hatására a babák.

Hízás: cca 10 kg.

Mazsi: akaratos, sokat beszél, bohóckodik, jár-kel, szerel, néha anya idegeire megy, "súlyos" 12,5 kg-s egyéniség.

Suli: sűrű program, kismamaként egyre jobban fáradok, de elég jól bírom. Net jól jön, itthon este/éjszaka vagy korán reggel tanulok.

Babakelengye: sok minden meg van, bár még ráérek újszülött ruhákat mosni-vasali, nem tudom mikor kerül rá sor. Babahordozót eladtam vaterán, Titi Tritonhoz babakocsihoz pedig megvettük. Hordozókendő beszerzésen vagyok rajta, egyelőre vacakolok, hogy milyen legyen. Nandu kilöve, durva a szövése, nehéz megkötni, egynek viszont megteszi, jó az ára, még használtan is. Újszülöttnek és kezdő  kendős anyukának (mint én) nem praktikus. Német márkák (Didymos, Lana stb.) jók, de baromi drágák, még használtan is. Hoppediz-t néztem ki, egyelőre használtan nem találtam.

Hétfőn voltam UH-n, kicsit több a magzatvíz, a vizsgálatot végző csajszi szerint ez már így is marad, nem mondta hogy rohanjak azonnal a lelettel a dokihoz. Rendes volt, adott egy képet, kis pufi a pofija kistesónak, negyedjére meg lett erősítve, hogy kisfiú lesz.

A helyi kórházban VIP részleget alakíottak ki egy szobával, előjegyzéssel megy a dolog, 7500 ft/fő/éj az alapdíj. Majd májusban feliratkozunk, de nem gond, ha lesz hely. Azt akarom ugyanis elkerülni, amit történt Mazsival. Én jól voltam, újszülött nem (besárgult), hétvégére hazaküldtek (nem volt elég hely). Aztán vasárnap vissza kellett menni vizsgálatra, de amikor már hazaküldtek, tudtam, hogy benn kéne igazából maradni. Aztán a gyerekosztályon kriminális állapotok uralkodtak, ami nem változott. Vagyis egyetlen egy zuhanyzó, mosdó helyiség volt az egész osztályra. Nagyon babák anyukáinak helyet nem tudtak biztosítani, földön feküdtek matracon.
Ha ugyanez előfordulna, inkább kifizetjük a két éjszakát VIP szobában, csak ne küldjenek haza, mert az idegileg sokkal rosszabb.

Más. Mazsi most már minden kilincset felér, kulcsra kell zárni a szobákat, fürdőszobát napközben, mindent rámol.

Tegnap a szobájában a heverőn ált és le-föl húzgálta redőnyt!!!! Nem semmi srác.

Szólj hozzá!

Címkék: hét terhesség kórház hízás hetes 30 uh redőny hordozókendő 30. kistesó didymos hoppediz

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr571873937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása