Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

2. NST kistesóval, vizsgák, izgalom

2010.05.08. 07:49 sylblog

2. NST-n voltam a héten, az asszisztens kérte még a múlt héten, hogy szedjem össze vércsoport, hepatitis, AFP eredményemet és tűzzem be a kiskönyvem elejére. Első gondom ott kezdődőtt, hogy a nő orvosi rövidítéssel dobálozott és ez alapján fogalmam se volt, hogy ő a hepatitis teszt eredményre gondol. Hajnalokba félórám rá ment, hogy kisillabizáljam az összes lelet közül, hogy e mi is ez. Aztán nem elromlott az itthoni tűzőgép, gépkapoccal raktam bele. A nő vizsgálaton rögtön pampogni kezdett, hogy miért így van beletéve kiskönyvbe a lelet. Inkább ráhagytam a dolgot, nem reagáltam. Kicsit gyorsabb szívritmust produlukált kistesó, de minden rendben.

Két vizsgámat megcsináltam múlt héten, szóbeliztem, Mazsi Apu vitt kocsival. Mindkettő jól sikerült:), ami utána történt az már annyira nem volt szerencsés, de egészséges mindenki:

Auchanban vásároltunk, majd pénteki délutáni csúcsban indultunk hazafele, az autópályahoz vezető útszakaszon kisebb baleset ért minket. Az egyik kereszteződésben, egy jobbról kikanyaródó autó nem adta meg az elsőbbséget nekünk (elsőbbség kötelező táblánál), fékezés, hátulról belénk jöttek. Pontosabban fennakadtak a vonóhorgon. A nagy forgalom miatt kb. 30 km/h-s sebességgel közlekedtünk. Nekünk lökhárító ment tönkre, akik belénk jöttek, annak el kellett vittetnie az autóját. Dokimat hívtam, hogy nem érzem magam rosszul, de mitévő legyek. Épp a kórházban volt ügyeletes, bementünk, megnéztek egy NST-t, megvizsgált. Dupla adag magnézium és nyugalomra lettem itélve. Kérte a doki, hogy amennyire lehet, autókázást hanyagoljam.

Hát, ezt csak annyira tudom leredukálni, hogy akkor ülök autóba, amikor muszáj mennem vizsgálatokra (nincs ki cipeljen, tömegközlekedés városon belül nagy nulla).

Hát így állunk. Nyakamon a 37. hét. A sulis leadandókból már csak egy feladat van hátra. Lakásátrendezés megtörtént, de néhány dolognak a helyén gondolkodunk.

 

Szólj hozzá!

Címkék: autó suli baleset vizsga iskola nst kistestvér

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr281983171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása