Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Alvás minden gyereknél néha nehéz ügy

2010.06.18. 18:35 sylblog

Már lehet, hogy írtam Mazsinál, hogy igen érzékeny műszer a gyerek, minden frontra reagált Mazsi, teli hold, fejlődési ugrás, fogzás, túl sok élmény stb.. Sok minden be tud zavarni alvás nyugalmába. Amióta Mazsi elmúlt 15 hónapos, azóta mélyen átalussza az éjszakákat, reggel 8-kor kel mostanság. De van úgy, hogy 9-ig alszik. Ha bölcsis lesz, korán fogunk kelni, de akkor talán a lefekvést nem húzza majd el este fél tízig-tízig, ugyanis addíg dumál magában az ágyában. Még kiságyban, vagyis utazóágyban alszik (ideiglenesen). Hamarosan heverőre akarjuk átszoktatni, amit kemény dió lesz, biztos nem akar majd megmaradni az ágyban, leesés gátlót teszünk fel, Mazsi apu házilag fogja barkácsolni.

Kistesó: jönnek-mennek a viharok, frontok. Ilyenkor szoptatás is egy rémálom, lefektetni reménytelen. Max. több óra hossza után kiüti magát a három hetes picur. Szoptatás ilyenkor úgy "zajlik", hogy idegesen forgatja fejét, majd rácuppan maximális erővel szív, majd elengedi és keserves sírásba kezd. Cicit újra szájához közelítem és kezdődik a dolog előlről. Megnyugtatni csak hasrafektetve sikerült, ma is úgy aludt el, természetesen miután mélyen elaludt oldalára vagy hanyatt fordítottam és amíg hason fekszik, be van kapcsolva légzés figyelő és ránézek 10 percenként.

Hordozókendőben is jókat tud durmolni egészen addíg, amíg ki nem szedem belőle és amint az ágyába rakom, felébred.

Nekem a heppem a teli hold, Mazsinál keményen bezavart alvás ügyileg. Női természetem és ciklusom teljesen a hold ciklushoz van precízen igazítva. (Teliholdkor szültem, teliholdkor jött össze kistesó, jövő héten lesz 4 hetes, amikor teli hold lesz újra). Remélem, nem majd hat rá különösképp...!!!

Szólj hozzá!

Címkék: alvás újszülött baba telihold altatás tesók alvászavarok leesésgátló hasonfektetés

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr62092141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása