Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Helyzetjelentés

2010.08.30. 14:13 sylblog

Az 1-es méretű Babylove-s szilikonos cumival etettem Gerit cumisüvegből, rá kellett jönnöm, hogy az utóbbi napokban azért türelmetlen és nem halad, mert már neki kicsi. Ezt elméletileg 6 hónapos korig szokták ajánlani. Nagyobb méretűvel bezúzta a lefejt anyatejet két részletben, 10 perc alatt, egy pihenővel. Ezzel meg az a bajom, hogy akkor véglegesen pát inthetek az éjszakai szoptatásnak. Ami félig már igaz. Ugyanis félkómásnak fele adagot ciciből kapja, másik felét üvegből. Számolom a heteket, hogy mennyi ideje tart ez a "lefejem az anyatejet és second hand módon adjuk cumisüvegből". Ez a 6 hét, napi 7x fejés, egy fejés kb. 30 perc. 6 kg felett van Geri, a bérelt mérlegen már csak 7-10 naponta, hogy mekkora. 2500 ft havonta a bérleti díja a mérlegnek, harmadik hónapja béreljük. Mondtam férjemnek, hogy szerintem már vissza vihetjük, nem annyira fontos, hogy méricskézzük a gyereket. Ő meg kardoskodott mellette, hogy legyen csak 6 hónapos koráig, mint a bátyjánál. Erre most mit mondjak, csak annyit, hogy ennyi erővel levaterázhattunk volna használtan egyet, mert így többe kerül a kölcsönzés, mint a mérleg valójában. Nagynéném elutazott, nagy segítség volt abban a pár napban, amíg velünk volt. Gerit is olyan odaadóan pelenkázta, etette, büfiztette. Jó volt látni. Férjuram esküvőn, lagziban volt szombaton. Szívem szakadt meg, de nem tudtuk volna megszervezni, hogy én (mi) is menjek/menjünk.
Suliból kaptam értesítést passzív félév engedélyezéséről. Geri szépen forog oldalra és hasonfekve jól ki tudja magát nyomni. Szeret járókában lenni, nézelődni, valamint oda érte, ha társasága lehet.

Szólj hozzá!

Címkék: szoptatás egyetem passzív mester súly három anyatej cumisüveg félév szak hónapos nagynéni

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr222258783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása