Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Kollekció váltás

2010.09.01. 17:22 sylblog

Hipp-hopp, elszaladt három hónap szülés óta. Ma voltam Gerivel három hónapos oltáson, combjába kapta szegénykém. Nagymama volt ma rászervezve, hogy Mazsira vigyáz, amíg oda vagyunk. Iszonyú hosszú Geri, a mérés szerint 65 cm, 6100 gr. Nagyobb gondoom az, hogy a kánikulák után bejött novemberi zimankós időjárás augusztus végén. Még nem hoztuk át nagy tesó régi cuccait anyuméktól. Egy melegebb kezes-lábas volt a szekrénybe, de azon is ott lógott még az árcímke. Három adag téli holmit mostam ki ma, hogy legyen mit felvennie Gerinek.

Csecsemőtanácsadáson szerencsénk volt, csak 5-n voltak, amikor odaérkeztünk. Egy ismerős anyuka előreengedett minket. Amikor sorra kerültünk volna, akkor jött egy négyhetessel anyuka és sorakozott ő is az ajtónál mondván, hogy a doki nő mondta neki, hogy egyből szóljon, hogy újszülöttel van. Én meg mondtam, hogy nekünk is ezt mondta két hónappal ezelőtt, de semmit nem ért a dolog, mert kettő anyukát is behívtak előttünk nagyobb gyerekkel. Mivel én voltam előbb, én megyek be előbb. Szegénykém semmit nem aludt reggel félhéttől délután egyig, mire hazaértünk ki volt ütve fáradtságtól, oltástól.

Szólj hozzá!

Címkék: geri hideg oltás súly ruhák növekedés hossz kistesó háromhónapos

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr542264834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása