Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Éjszakai szoptatás elhagyása

2010.09.13. 08:01 sylblog

3,5 hónaposan Geri befejezte az éjszakai szopikat is. Nem tudom, hogy sírjak, vagy örüljek, mert este 9-től reggel 5-6-ig alszik, vagyis átalussza az éjszakát. Nem tudom meddig marad így, mert hamarosan jön a fogzás, és még egy fejlődési ugrás. Ilyenkor korán reggel már nagyon éhes, semmi esélyem, hogy mellre tegyem. Szívem szakad meg....
Miután bezúzza adagját, mostani "állandó" partneremet, a mellszívót magamra csatlakoztatom és teli töltök egy 250 ml-s cumisüveget anyatejjel fullra. Ez az átlag "éjszakai termés". Úgy, hogy este 11-kor fejek kb. 140 ml körül. Akárki akármit mond, nekem megterhelő két gyerek mellett fejni. Úgy hogy valószínű, hogy syl_babagasztro blogmban új fejezetek kezdődnek kistesó kajás történeteivel hamarosan, de nem akarom elkapkodni. Tápszert továbbra se kellett adnom, elég az én és a hozott anyatej. Geri súlya: 6,5 kg. Kendőben is méretes termet már. 7 kg felett már talán háton kéne hordoznom, de az valahogy nem kendővel, mei-tai-ben OK a dolog, könnyebb hátrakötnöm, de valahogy úgy érzem, a kendő még ilyen kicsinek még kényelmesebb.

Más. Valahogy még mindig nem felhőtlen a kapcsolatom anyósomékkal. Nem bonyolódnék részletesen bele, de aki olvassa a blogomat, tudja miről van szó.

Júliusban jártak nálunk utoljára látogatóba, előtte kétszer beszéltünk telefonon. Mármint, hogy egyetlen egyszer hívott anyósom, hogy konkrétan velem akar beszélni, utána én hívtam. Akkor is csak azért hívott anyósom, hogy elpanaszolja gondját, baját velem, de a másik fél számukra teljesn mindegy mit gondol.  Azóta én nem beszéltem velük, csak közvetetten tudtam mindent róluk. Napközben, se este nem hívnak minket vezetékesen, a férjemet igen, mobilon. (Amúgy ingyenes lenne a hívás vezetékesen nekik). Rendszeresen rakok fel netre képeket családról. A linket legutóbb nagyon sok mindenkinek küldtem, a férjem családjából sok ismerősnek is. Valahogy véletlenül lemaradt anyósom email címe...Elég fáradtan küldtem éjszaka. A férjem azonnal hívta őket, nézzék meg biztos megkapták. Egy nap múlva telefonoztak, nem kaptak semmit, férjem továbbította a levelet, amiben a többi címzett is látható volt. Na erre, kitalálták, hogy biztos tudatosan hagytam ki őket!!! Micsoda feltételezés, csak a rosszat a másikról! Mazsi Apu győzködte őket, hogy miért hagytam volna ki őket, ha az ő családjukból sok mindenkinek elküldtem!!! Szóval, rosszul esett.

Más. Itt volt a kétéves szülinapja Mazsinak. Elteltek a napok, azt hittem elfelejtkeztek róla, mármint a köszöntésről. Egy héttel a szülinap után, mondom a férjemnek, hogy anyudék nem hívtak. Ja, hát csak rajtam keresztül kívántak boldog szülinapot nagytesónak, mondja férjem.

A képeket elvárják mindkét gyerekről, a férjemen keresztül részletes beszámolót, hogy vannak a gyerekek és ő.  Anyósomék számára én nem létezem, de már nem izgat a dolog. Beskatulyáztak, belefáradtam az állandó bizonyításba, gondoljanak azt, amit akarnak. Azt is tudom, hogy egy bizonyos kor felett úgy sem változik az ember.

Hétvégén férjem több napot szabadságon lesz, Mazsit leviszi hozzájuk, legyen nekik öröm.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: geri alvás szoptatás anyós férj nagyszülők mei tai hordozókendő hordozás háti mazsi kitesó

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr52292091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása