Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Talán megoldódott Geri evési mizériája

2010.09.21. 08:51 sylblog

Vasárnap este késve jöttek a haza Mazsi Apu és Mazsi nagyszülőktől (anyósoméktól). Mint máskor, most se tudtak időben elszabadulni, elindulni. Nagyszülőknek eszébe jut mindig valami, hogy ezt vagy azt még nem rakták be a csomatartóba. Csupa romlandó kaja hadseregnyi mennyiségnek, ezen felül anyuméknak is küldenek. Hiába mondom, hogy ennyi mindent se tárolni, se megenni nem tudunk záros határidőn belül. Mindegy, a szándék a fontos.

Viszont emiatt az egész estén elúszott időben. Mármint gyerekek lefektetése, etetése, csomagok kipakolása. Éjfélre be is estünk az ágyba aludni.

Geri továbbra is szenved az evéssel, vasárnap este volt a csúcs, 150 ml-t két óra alatt evett meg. Na ez volt az a pont, amikor fogtam és kivettem a szekrényből a létező legnagyobb lyukú cumit (értsd főzelékes kategóra, 6 hónapos kortól ajánlott). Geri pár nap múlva tölti a 4 hónapot. Érdekes mód ezzel két-három perc alatt bezúzta a 210 ml-t.

Mazsit nem tudtam leszoktatni még cumisüvegről, reggel-este ebből issza a tejet. Ugyanezt a cumi méretet használom neki és ugyanazt a márkát. Geriét meg kellett jelölnöm, hogy ne keveredjen össze. Már két napja ezzel adom az anyatejet cumisüvegből, érdekes mód így most szépen eszik. Két hete megpróbáltam ezt már (nagylyukút), de akkor iszonyatosan nagyokat bukott egy-egy kör után. Most ilyen nem volt, csak nagy büfik.

Szólj hozzá!

Címkék: cumi etetés anyós anyatej nagyszülők cumisüveg nagylyukú

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr812311796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása