Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Télapó a bölcsiben

2010.12.07. 08:19 sylblog

Múlt hét pénteken kvázi gyógyultnak nyilvánította a dokink Mazsit, vasárnapig kellett szedni antibiotikumot. Hétfőn már engedte volna simán doki bölcsibe, de mivel megtehetem, csak hét közepétől kértem az igazolást. Ugyanis még orrszívózom az orrát, váladék van még valamennyi.Napi 3x nagy szivattyúzással takony kiszedhető már nála. Tegnap járt bölcsiben a télapó, ezért erre csak bevittem. Nem akartam az élménytől megfosztani. Bár azaz igazság, hogy hiába énekelgettünk itthon és meséltünk télapóról és bölcsiben is foglalkoztak aktívan vele. Valahogy még nem érdekelte annyira a dolog. Érdekesnek találta a ruházatát. Megkérdezte miért van cipőben (csizmában) bennt:))))
10-11.30 között járta a csoportszobákat Télapó. A végére ért oda hozzájuk. Addig Mazsi aktívan játszott és megivott meglepetésemre 2 dl gyümilevet majdnem egy húzásra. Hamár ott voltunk bölcsiben, befizettem az ebédet. Rákérdeztem az ünnepek előtt meddig vannak, dec. 23-ig. Aztán hirtelen megijedt a gondozónéni, hogy talán már előtte nem is nagyon megyünk, mert dec. 20 körül kiveszik a gyerekeket. Ha minden igaz, akkor már szabin lesz Mazsi Apu. Aztán átfutott az agyamon, hogy ha van gyerek és nem beteg, miért ne jönne 23-ig. Legalább a karácsonyi készülődéssel jobban haladnánk itthon. Decembert felemásan oldjuk meg. Úgy döntöttem, hogy ebben a hónapban ebéd után hazahozom, ráérünk januártól egésznaposak lenni bölcsiben. Itthon se alszik újabban délután. Beviszem szobájába Mazsit, és egyszerűen eljátszik 1,5-2 órát magában a szobájában. Így történt szombat délután is, amikor ő ébreszett minket, hogy uzsit kér. A bölcsi ideiglenes helye nem rossz. Most nem tudnak főzni magunknak bölcsiben, ezért egy külsős cég szállítja. Tegnap zöldbabfőzelék volt sertéspörkölttel és egy fél banánnal ebédre. A menü összeállítás nem tűnt a hétre rossznak. Mazsi megette simán a főzeléket és a húst, de ahogy megkóstoltam, nekem a hús igen csak sósnak, zsírosnak tűnt, a zöldbabfőzelék hát igen csak nagyüzemi változat volt: ecettel savanyítva. Szerintem akkor lesz jó a kaja is igazán, ha tavasszal visszaköltöznek a felújított épületbe.

Szólj hozzá!

Címkék: ünnepek orvos télapó mikulás bölcsi étkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr562498685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása