Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Geri 1 éves elmúlt

2011.06.08. 10:22 sylblog

Divat évértékelő beszédeket tartani manapság, de pejoratív kicsengése van számomra a dolognak, ezek mindig üres, semmitmondó frázisok. A kisebb fiam betöltötte az 1 évet, totyog cseplinesen, közben gagyarászik. Alapszókincs perpill: ana, apa, otan. Jókat tudnak veszekedni, játszani a 2,75 éves  bátyjával. Reflux diéta sokat segített rajtam, de még nem tökéletes. Persze néha megkívánok valami olyat, ami nem illik bele és akkor másnap böjtje van a dolognak: magyarán kapar a torkom gyomorsav miatt. Bababörzére mentem árulni. Úgy voltam vele, ha legalább a helypénz bejön már megérte, mert alig férünk kinőtt ruháktól, nem használatos babaholmiktól. Végül is több jött be, mint gondoltam, de ehhez hozzátartozik, hogy van már visszatérő vevőm, aki nem messze lakik tőlünk, és netes fórumon akadtunk össze. Lekopogom, most jár Mazsi bölcsibe összefüggően már 4 hete, hogy nem betegeskedik. Orvosi javaslatra marad még egy évet bölcsiben. Gerit 21 hónaposan, azaz jövő tavasszal viszem bölcsibe beszoktatni. Vizsgaidőszakra beszokna, pont addig jár majd a GYED-m és a felgyülemlett szabim, ameddig be nem fejezem sulit és még egy kicsi marad is nyárra. Ajánlott oltást egy évesen kapott Geri, kisebb nyügivel megúsztuk. Foga 5 van, ínyével csak kekszet, banánt, főtt zöldséget nyammog és kenyeret. Nagyobb mennyiségeket nem tud még önállóan megenni. Pépesíteni kell javában kajáit, evvan. Úgy néz ki, hogy min. 5-6 fog most töri át az ínyét, Mazsinak ilyenkor már 10 foga volt emlékeim szerint. Néha eltöprengek, hogy fojtassam-e rólunk blogot. Időm nincs, mint a tenger, a gasztro-sat még csak-csak viszem, de ez halódik. Most már reggelente egyedül indulok bölcsibe két gyerekkel. Hat előtt kelek, 6.20 körül keltem Mazsit, bilizünk, peluscsere, öltözés-öltöztetés. Tejet pohárból nyammogva megissza, közben 7-kor keltem öcsit, neki addigra már be van keverve tápszer. Tápszer ivás szünetében be várom reggeli kakiját, csak utána cserélek neki pelust. Cipőhúzás rémálom. Elsőszülötett folyósóra navigálom ki az előszobából felöltöztetve, hogy üljön le a padunkra és nézelődjön, addig szandit adok magamra és a kicsi (utálja nagyon). Lépcsőházban néha cirkusz naggyal, hogy minden áron fogjam a kezét (miközbe táska, kicsi karomba), de általában előre sietek parkolóba az autóhoz kicsivel, bekötöm gyerekülésbe (nem mindig sikerül elsőre). Aztán autóhoz terelem Mazsit, aki addigra már beül anyósülésre pl. Valamiért az STM ülés biztonsági övét Mazsinak könnyebb becsatolni, de könnyebb a gyereknek is kibújnia, mint a BeSafe-ből. 7.20-7.30 között leparkolok bölcsőde közelében (nem könnyű műfaj). Most nyáron egyszerű, csak cipőt cserélek Mazsinak, addig kicsi már szökik is és már mehet is csoportszobába. 8 után nem sokkal hazaérünk, attól függően, hogy kell-e valamit intézni: vásárlás, posta stb. Geri alszik még délelőtt, kap tízórait, lefektetem. Én alvása alatt teszek-veszek-főzők-mosok-ruhákat szedek le-teregetek. Nagyot alszik délelőtt, ebéd néha csúszik egy utánra, ekkor már estig nem alszik, este 7-re kakkukk  kicsi. Ha nincs meleg, ebéd után sétálni szoktunk menni, még gyakran hordozókendőben, kisebb távokra. Max. 1-2 órát hordozom egy körben.80-86-s ruhákat adok Gerire, 10,2 kg volt dokinál, amikor voltunk a súlya. Amazonas Lollimat eladtam, vágta a hátam ekkora súllyal, lenes Natibaby (Fern) kendőt vettem. Betörés alatt van a kendő, imádom.

Szólj hozzá!

Címkék: alvás 1 éves bölcsi testvérek járás hordozókendő

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr72967153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása