Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mizujság?

2013.07.13. 14:03 sylblog

Most néztem csak, hogy több, mint egy féléve nem írtam. Hát, be vagyok/voltam havazva. Zajlik az élet. Szóval, ingázás naponta (oda-vissza 160 km), hajnalban kelés,munkából rohanás gyerekekért (ha épp nem betegek, akkor nagypapa vigyázz rájuk), játék, vacsi, készülés másnapra, éjfél utáni elalvás. Hétvégén zombi üzemmód, játék, alvás. Osztályfőnöki munkába is belecseppentem, fel van adva lecke. Jó lenne közelebb dolgozni, de ez nem egyszerű.

Geri sokat beteg továbbra is, a tavalyi bárányhimlő és szövődményei után, minden hónapban hörgőgyulladás- köhögés min. 2 hétig. Most már el kéne vinnem allergia vizsgálatra, mert biztos, hogy valami nem OK. Fullra szobatiszta, aug. végén kezdi ovit. Nyaralni alföldi városba megyünk szűk 1 hétre. Angliai tesó látogatás nyáron kimarad, családi malőverek miatt, tanév alatt meg ilyesmi szóba se jöhet.

Szólj hozzá!

Címkék: munka allergia nyaralás ingázás hörgőgyulladás

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr535403093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása