Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Marhahús Eszterházy-módra

2007.05.08. 20:18 sylblog

Anyák napján reggel fél hatkor keltünk, lerobogtunk piacra virágot venni, majd felvettük apum, mentünk messzire nagyi látógatóba. A másik nagyinak is megvettük a virágot, aztán hirtelen megkavarodtam, hogy nem tudunk átugranni már vasárnap hozzá és addíg a virág is elhervad a kocsiban. Vissza lakásba, virág vázába, aztán újra neki az autóútnak. Budapest után alig vártam, hogy átvegyem a volánt, drága férjemnek jeleztem, hogy mit szeretnék. Sóhajtott egy nagyot és átadta nekem a volánt a következő pihenőnél.
Nagy volt az öröm mikor megérkeztünk, a nyár óta nem láttam nagyimat, pár óra amit vele tölthettünk nagyon elszaladt.
Még most a szájamban érzem annak a finom szaftos marhahúsnak az ízét, amit készített nekünk.
Íme a recept
Marhahús Eszterházy-módra:

A marhahús szeleteket előző nap fokhagymával, borssal és kevés olajjal bepácoljuk. Aztán másnap a pácból kiszedjük a nagyobb fokhagymadarabokat félre rakjuk, kevés zsiradékon a hússzeleteket hirtelen megsütjük mindkét oldalán, amíg éppenhogy fehéres színe nem lesz. Aztán karikára vágott hagymát, zöldpaprikt, répát teszünk mellé és pirospaprikával meghintjük, ízlés szerint fűszerezzük (kevés só, bors stb.) Fedő alatt puhára pároljuk. Vizet nem igen kell hozzáadni, mert a hús levet ereszt. Fiatal marhából érdemes készíteni....
Ha nincs marhahús szerintem finom sertés lapockából is.....

Szólj hozzá!

Címkék: marhahús eszterházy módra

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr6172904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása