Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Házon kívüli hétvége

2012.06.04. 14:33 sylblog

Múlt héten volt 2 éves Geri. Alakulgat az önálló kis jelleme, tán még akaratosabb és önteltebb, mint a bátyja. Sokszor nem enged a 21-ből. Kisebb dolgokért is képes borzasztóan megsértődni, hisztizni. Na, ezt be is mutatta anyósoméknál a hétvégén jó párszor. Anyósomékkal a helyzet változatlan. Inkább ők várják (el), hogy mi menjünk, mint ők jönnének el hozzánk. Lényeg, hogy a gyerekek jól érezték magukat, voltak friss levegőn, volt élmény tyúkok, kakas, cica, kutyus, nagy kert, gyümölcs (eper). Nekünk meg volt a pofavizit, túl sokat nem tudtunk beszélgetni nagyszülőkkel, mert mindenki fáradtan zuhant ágyba este gyerek fektetés után. Após szerencsére végre el tudott menni nyugdíjba, talán így jobban halad a ház körül már régóta esedékes dolgokkal, egészsége úgy ahogy, ha rosszul érzi magát, akkor azt titkolja. Annak ellenére, hogy itthon van, kihajtja magát.  Én nem sokat aludtam, mert refluxos köhögésem felerősödött. Diétázom aktívan. Tanulás ezerrel.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás gyerekek após anyós

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr434564809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása