Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Nyár....,nyaralás...

2011.08.22. 15:34 sylblog

Nőnek a gyerekek, mint a bolond gomba, pedig eső sem volt erre fele már egy ideje. Voltunk Duna kanyarban kirándulni gyerekekkel, kedvenc éttermünket nem hagytuk ki Kismaroson, ami családbarát helyként nálunk viszi a pálmát (továbbra is). Nem foglaltunk helyet, reméltem, hogy árnyas teraszukon lesz hely, szerencsére volt. Tán egy éve kialakítottak foglalkoztató sarkot gyerekeknek, ami bejött a majdnem 3 éves Mazsinak és a 15 hónapos Gerinek is. És láss csodát a két szülő nyugodtan meg tudta enni anélkül az étteremben a saját ebédjét, hogy állandóan fel kelljen pattanni és gyerek után rohanni. Még szerencse hogy nyár van, 100% szobatisztaság még nincs Mazsinál, főleg idegen terepen, de megérte autó csomagtartójába behajítani kedvenc bilit:) Utazási idő alatt pelust adtam rá még, de száraz volt, viszont az étterem játszósarkában túlságosan elmerült rajzolásban....nem szólt, hogy nagy dolog készül. Nem estünk kétségbe, több váltás ruha volt nálunk.

Pár napot Bogácson töltöttünk, anyósomék is eljöttek, csak mi voltunk a nagy családi házban. Nem rég adták át a strandot felújítva, bébi medencével, ami szép és jó, de nem szülő- és gyerekbarát, mert ha már a kis láb ujja a medence vizét súrolta a szülőnek, azonnal fütyültek. Magyarán nem lehet bemenni a vízbe felnőttnek a gyerek medencébe, amit értek is meg nem is. És ha történik valami a gyerekkel, az úszómester fog minden gyerekre vigyázni?Kétve hiszem.

A medence széléről terelgettem a gyerekeket, de kihorgászni már muszáj volt bemenni értük, na, nem akartak kijönni.

A másik számomra nonszensz dolog az volt, hogy olyan termálvizes medencébe az előbbi tilalom miatt vittek be 2 évesnél jóval kisebb gyereket(konkrétan én kb. 5-é6 hónapos babát láttam). Holott ki volt írva, hogy nem ajánlott.

Szólj hozzá!

Címkék: étterem nyaralás duna kismaros bogács kanyar bababarát

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr463171271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása