Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Szigorlaton túl és innen

2012.01.19. 12:49 sylblog

A szakmódszertan szigorlatom 5-s lett:), szerencsém volt, jó tételt húztam, de sokat is készültem, bár nem vettem magolósra a figurát és nem is lett volna értelme. A héten egy kis pihi, jövő héttől hospitálok és tanítási gyak.-on vagyok, nem akarom, hogy összetorlódjon a sok feladat. Túl vagyunk egy komplett betegség körön, konkrétan Mazsi volt beteg, utána meg a kicsi. Ugyanazt volt a baja a kicsinek. 5 napig 38 körüli láza volt, extra takonykór, spékelve köhögéssel. Még jó pár napig adom Gerinek köptetőt. Netes böngészés során megtaláltam név szerint a munkahelyem felszámolóját, decemberben meg is kezdték ezt a folyamatot. Többet erről nem tudok, de szerintem hamarosan a postaládában fog figyelni erről a hivatalos levél. Gerillamarketing könyvet elolvastam, mondjuk úgy, hogy számomra önéletrajz írásban az ajánlások csak 90%-osan jönnek be elsőre. Ez alapján készítek magyar-angol nyelvű önéletrajz változatokat. Még csak passzív szemlélőként keresgélek, mérem fel a netes és egyéb lehetőségeket. Anyagiak: családi havi kasszában bevételi oldalon csökkenés: cafeteria elemek megszűnése (-20.000 ft), GYED nettója csökken adójóváírás kivezetése miatt (bár lehet, hogy jövedelempótló támogatást majd igényelni, majd meglátjuk).  Javulás: Mazsinak éjszakára sem használunk már pelust.

Aggódás: Geri nagyon anyás lett a betegség alatt, szinte alig akar a lábán sétálni, cipelni kell, jó el üldögél babakocsiban (majdnem 20 hónapos). Apum pár napig nem volt vele és inkább hozzám kezdett ragaszkodni, nem akart vele menni sétálni. A tanítási gyak. miatt fontos lenne, hogy el fogadja, hogy továbbra is apummal van távollétemben.  A bölcsit márc. elején kezdjük, nem lesz ebből kiindulva sétagalopp.

Influenza elleni védőoltást beadattam magamnak (fluval).

A férjem járt eddig angolra, cég fizette neki, januártól ez sem lesz (nem tudják szakkéépzési hozzájárulás terhére elszámolni), max. májusig bírjuk fizetni. Utána velem és sógornőjével angolozhat itton, vagy online kurzust folytathat tesójával Liverpoolból, sógorával Londonból.

 

1 komment

Címkék: munka betegség gyerekek angol álláskeresés önéletrajz családi szobatisztaság kassza

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr453589925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.02.18. 21:19:26

Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat nezegetsz? Nem is tudtam, hogy Zoli tesoja is itt van.

Az biztos, sokkal jobb lehetosegeitek lennenek itt.
süti beállítások módosítása