Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Cím nélkül vagy anélkül

2007.04.02. 19:51 sylblog

Írhattam volna a mai bejegyzésnek címet, de nincs értelme. Boldogság indexem az idei évben most a legmagasabb. Szuper volt a hétvége, szuper férjjel;) Amikor nászúton voltunk a Dunakanyarban belecsöppentünk az egyik faluban búcsúba. Addíg eszembe jutott volna, hogy olyan korunk búcsús árusaitól vásároljak, de akkor egy hirtelen jött ötlet alapján vettem egy SZÍV ALAKÚ MÉZES KALÁCSOT szuper férj felirattal a páromnak. Meglepetés volt a teljes erejéből, mert nem gondolta volna rólam, hogy "ilyesmire vetemedik" egyszer a felesége. De hát istenem mit nem tesz a szerelem...;)

Ma el kellett ugranom munka ügyben 100 km-re a cégközponttól, jött a telefon pattanjak kocsiba, röviden megadták a helyszínt és már indultam is. Mit NEKEM GPS, anélkül is odataláltam;) Sokan anélkül már lassan mozdulni se tudnak, sajnos  az a tapasztalatom. A vezetéshez lassan hiányozni fog az a rutin, HOGY HOGYAN TÁJÉKOZÓDJUNK!

Szólj hozzá!

Címkék: gps vezetés mézes kalács férj

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr3153811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása