Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Edzés

2007.07.21. 13:05 sylblog

Minap olvastam egy cikket a tai nőkről, hogy micsoda szex bravúrókra és mutatványokra képesek. Bárokban kápráztatják el az európai férfiakat és turistákat. A hüvelyi izmokra sokat "alapoznak". Hüvelyből célba lőnek, dobozos sört bontanak fel, méteres borotvapenge füzért varázsolnak elő anélkül, hogy megsérülnének.

Egy dolgot azért tanulhatunk mi nők tőlük, nem biztos, hogy kell segédeszköz a jó szexhez, ha erősek, edzettek a hüvelyi izmok. Ezt több féle módon lehet, feltünés nélkül gyakorolni otthon, vagy utazás közben. Sok módszer van és praktika, erre nem térek ki, mindenki megtalálja neten az információkat.
Előny szerintem egy jó kondiban levő hüvelyi izomzatnál talán, hogy könnyebba szülés is...

Az egyik ismerősöm ebben a forróságban elvitte vásárolni egy délután az asszonyt, parkolót próbált keresni, nagy nehezen talált. Előtte egy fiatal lány leparkolt és kiszállt egy farmer miniszoknyában, ahogy becsukta az ajtót, meglátta, hogy nincs rajta bugyi. Erre el kezdtett gurulni, majdnem neki ment egy fának, szerencsére még időben fékezett és behúzta kézi féket. Eltöprengett, hogy jó hogy nem történt semmi, mert akkor aztán magyarázkodhatott volna az asszonynak. Ki tudja, lehet hogy "edzésből" jött vagy ment a lány.....

 

9 komment

Címkék: szex nők hüvelyi izmok tai

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr18122432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coffee 2007.07.23. 07:52:50

Hajrá, edzésre fel! :-D
Te is szoktad gyakorolni? ;-)

Azért a thai csajok kicsit túlzásba viszik azokat a mutatványokat.

sylblog 2007.07.23. 20:16:26

Nem árt, ha "formában" van az ember...;)

Coffee 2007.07.24. 07:42:03

Trükkös! Ügyesen kikerülted az egyenes választ, de mintha azt sejtetnéd, hogy igen... ;-)

sylblog 2007.07.25. 21:00:44

Azért kaptad ezt a választ, mert tudtam előre, hogy mit fogsz kérdezni;)

Coffee 2007.07.25. 21:05:16

De ha tudtad előre hogy mit kérdezek, akkor akár előre válaszolhattál volna rá, nem? ;-)
Mi lenne szerinted a következő kérdésem? :-D

sylblog 2007.07.25. 21:25:42

Talán valami indiszkrét....
De te munkahelyről irtál az tuti;)

Coffee 2007.07.26. 12:08:21

Hát persze, hogy valami indiszkétet. De de adogatod itt a magas labdát. ;-)))
Miért számít, hogy honnan írok?

sylblog 2007.07.26. 18:45:14

Valóban nem számít, mert minden sarkon van egy netes lehetőség és laptopról sem nagy kunszt beloggolni.

Coffee 2007.07.27. 08:28:27

Persze, már sok helyről lehet wifizni. De nem szoktam. :-) Otthon is van netem, a munkahelyen is, akkor meg? Az utcán pedig nem állok meg levelet olvasni... :-P
süti beállítások módosítása