Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Fürdőszoba polc

2007.07.22. 18:13 sylblog

Ha a szexszel kapcsolatban irok, akkor valahogy megugrik az olvasottság.....

Most nem erről fogok. A meleg ellenére elhatároztuk, hogy nagy beszerzés lesz ma, elmentünk egy-két áruházba. Elsősorban a fürdőszobába néztünk ki egy keskeny, magas polcot. A beköltözés óta kerestük, ugyanis adott volt, hogy az amúgy elég keskeny mosógép mellett férne egy pontosan 32 cm széles polc. Mindenféle méretben (34,33,40 cm stb) és árban láttunk, de csak most találtunk pont ekkorát. Mifelénk a fürdőszoba szalonokban kb. 30-40 ezret kértek volna érte, benzinköltséget is kalkulálva megérte. Az állópolc mellé került egy felső szekrény, amit a WC felett olyan magasra rakunk fel, hogy ne verje senki be a fejét, ha feláll.

Rájöttem, hogy miért szeretnek a felnőttem nagy bútor és barkácsáruházakba járni, ezek a helyek szerintem a "felnőttek játszóterei". Egyszerűen bemennek sokan cél nélkül, mert beleülhetsz, kipróbálhatod, letesztelheted az árut, aztán a végén sorbaállsz egy még egy porfogóval vagy egy újabb konyhai eszközzel:) Velem se történt másképp, csak az a különbség, mivel fél éve költöztünk be a lakásunkba, mindig találok olyan apró tárgyat vagy eszközt, amit hasznosítani tudunk... egyelőre...;)

Hazafele Budapestről hatalmas füst láttam, nem tudtam elképzelni mi lehet, a füst alapján gumi éghetett valahol Rákospalota környékén.  Mire hazaértünk a következő hírt olvastam: az indexen.

Hideg zuhany alá bevetettem magam, hogy felfrissüljek, aztán megettünk egy nagy adag gulyást,amit még péntek éjszaka főztem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: polc bevásárlás játszótér fürdőszoba felnőttek áruházak

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr85123054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása