Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Allergia vizsgálat

2011.09.14. 08:31 sylblog

3. éves státusz vizsgálaton előjöttem gyerek dokinnak azzal, hogy még mindig köhög Mazsi főleg reggel/este kelésnél/fekvésnél hol fel tudja köhögni, hol nem. Hümmögött egy sort és megkérdeztem, allergia csinálhat-e ilyet, azt mondta igen, kaptunk beutalót a helyi kórház gyerekosztályára pollen allergiás bőr tesztre. Aztán elgondolkoztam, telefonáltam egy allergológusnak, aki továbbított egy pulmonólogushoz és allergológushoz. Kaptunk időpontot, tegnap ott megjelentünk, kemény dió volt a bőr próba vizsgálat kellettünk mind a ketten a férjemmel, mindegyik próba negatív lett. Meghallgatta alaposan a doki a gyereket és azt mondta: "Maguknak még senki nem mondta, hogy a gyereknek van egy kis szívzöreje?"Mondom: Nem. "Hát, akkor érdemes lenne utánajárni". Egy pillanatra a sírás kerülgetett. Aztán a doki elmondta, szerinte ez arcüreg gyulladás és mivel augusztusban kapott antibiotikumot, infralámpázni kell naponta 3x, 2 fajta orrspray, sok orrszívózás, ha nem javul akkor irány orr-fül-gégészet. Ma viszem az eredményt gyerekdokinak és elmondani a diagnozist. Csak azt nem értem, hogy lehet az, hogy az arcüreggyulladás nem jutott egyáltalán eszébe saját gyerekdokinak. Már nem tudom melyik orvosnak hiddjek, kezd elegem lenni, szegény gyereknek van mindig folyamatosan, amit találnak. Mazsi egy hétig biztos nem megy közösségbe (bölcsibe), nekem hospitálnom és tanítási gyak.-ra mennem. Apum lesz velük sokat, izgulok emiatt, még 16 hónapos Gerit és 3 Mazsit senkire nem mertünk egyedül hosszabb időre rábízni.....

 

Szólj hozzá!

Címkék: 3 allergia vizsgálat éves pollen mazsi arcüreg gyulladás gyerekdoki

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr273226056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása