Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Nyaralás kezdete, irány Kőszeg

2007.08.14. 19:06 sylblog

Vasárnap reggel sikerült 7.20 körül elindulni zuhogó esőben, kívételesen Budapesten mentünk keresztül, vasárnap ebben az időben nem nagy forgalom volt, átlag 110-el két óra tíz perc alatt leértünk Székesfehérvárra a nagynénémhez.

Már nagyon várt minket, az eső miatt inkább beszorultunk a lakásba, aztán este nagyot sétáltunk, profi idegenvezetést tartott nagynéném.

Talán a harangjáték tetszett hirtelenjében most Székesfehérváron.

Mivel a teljes belvárosi részen fizetőssé tették a parkolókat, reggel egy félórára még leszaladtunk a parkolójegyet venni, mielőtt elindultunk volna.
Aztán irány-darány Kőszeg. Ez volt az első alkalom, hogy GPS-s készülékkel tájékozódtam, furcsa, hogy egy gyakorlott vezetőnek állandóan beledumál a vezetésébe, olyan egy kicsit mintha hülyének nézne, hogy nem tudok tájékozódni és bemondja x méterenként, hogy mit csináljak. Végül is nagyon pontosan tudta az egyirányú utcákat, nagyon pontosan vezetett minket, de azért egy klasszikus panel lakótelepen nem ártott a helyismeret!:)))
Ha túl gyorsan (55-57 km/h) mentem, akkor már szövegelt, hogy:"Ön túl gyorsan megy!"

Mire Kőszegre érkeztünk, jó elfáradtunk ugyanis még elmentünk Herendre és Veszprémbe is körülnézni. Herenden vásároltam egy szép vázát és karácsonyra egy kis csengőt!

Kőszegről az első benyomásom az, hogy érdemes volt a nem hivatalos oldalakat is böngészni, főleg blogokat, mert ezek alapján találtam meg néhány érdekességet, de erről majd részletesen később irok.
Pl. Boszárkonyha nevü kajálós hely, ahol egy napi menü 485 ft/fő, a Patika múzeum látnivaló stb.

A környékbe tervezünk és Ausztriába kirándulást (Bécs, Rohonc stb.)

Aztán két múzeum között, finom kék frankossal turbózva még egy gyerkőc is összejöhet;))))



Szólj hozzá!

Címkék: ausztria gps székesfehérvár menü múzeum nyaralás patika kőszeg rohonc herend

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr80140025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása