Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Katolikus esküvő tompult hatással

2007.09.01. 20:43 sylblog

Szerencsére az esküvőn jó idő volt, nagyon szép habostortás volt a mennyasszony ruhája, na meg neki szép darázs dereka. Annak idején igaz én ennyire szép nem voltam, de a szép A-vonalú ruha igazi nővé varázsolt!

Mivel abban a faluban nem volt katolikus templom, ahol a polgári szertartás volt, át kellett mennünk a szomszéd faluba. A házak előtt álltak végig az emberek és nézték a hosszú kocsisort, mint a hét eseményét a faluban.

A templomi esketéstől nem voltam elájulva, ahogy beértünk gusztustalan látvány fogadott. A szenteltvíz tartóban zöld, piszkos mosogató szivacs volt!

A pap nem tudott beszélni, folyton elakadt nem lehetett érteni, de amit fölolvasott, abban is bakizott. Így teljesen monotonná vált az esketés, igazából már csak azt vártuk, hogy gratulálni tudjunk az ifjú párnak.

Ettől függetlenül jól eltelt a nap. Sikerült egy tuti felsőt vennem őszre piacon, meg finom főzni való kukoricát és fokhagymát. A kedves párom hátizsákjába raktuk be a felsőt és a fokhagymát is. Mikor hazaértünk kissé elfeledkeztünk a dologról, gyorsan rászóltam páromra szedje ki, mert NEM SZERETEM A FOKHAGYMA ILLATÚ FELSŐKET, MÉG HA ELRIASZTJA VÁMPÍROKAT IS!;)

 

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő falu fokhagyma katolikus szertartás felső szenteltvíz darázsderék

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr81154975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása