Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Vérvétel 24. nap, majd töprengés a ciklus 26. napján

2007.09.16. 12:16 sylblog

Péntek reggel elrobogtam korán reggel vérvételre. Vizitdíjat becsengettem, aztan fel az emeletre, sorszám ragasztás beutalóra, majd beutaló bedobása. Várakozás. Meglepetésemre három percen belül behívtak, vénámat gyorsan megtalálta az asszisztens,pillanatok alatt le is vette vért. Majd adott egy fecni steril krepppapírra emlékeztető valamit és azt mondta jó egy percig szorítsam. Elcsodálkoztam, hogy már le se ragasszák, csak szorítsam le magamnak, aztán már tessékeltek is kifele. Na jó, ha szorítom a kezemmel, hogy vigyem ki a táskám és a kabátom??)? Gyorsan fogtam a cuccom kimentem a folyóra, táskámból elővettem egy sebtapaszt és a vérvétel helyén leragasztottam. Milyen jó, hogy női táskában minden féle dolog van!

Éjszaka tegnap elég rosszul aludtam, kedves páromat a bor megint jól nyomta, megint horkolt. Rossz kedvvel ébredtem ma, aztán megreggeliztünk. El kezdtem előkészíteni az ebédet, amikor a zöldséget puccoltam bal oldali petefészkem tájékán erőteljes fájdalmat éreztem. Azt hittem megint "baleset" történt, hogy talán előbb jött meg, de még nem. Ám, tudom, hogy ez az előjel, hogy megint nem történt semmi, hiába volt az ultrahangon érett petesejt:((( (A bal oldali petefészekben mutatott az ultrahang érni petesejtet a 15. napon)

Gondoltam, ha mégis másnak a jele akkor talán van a szervezetben elég HCG hormon egy teszthez 25 egységnyitől kimutatja a teszt. Az alapérték 10 egység, és 2,5-szereződik naponta a mennyisége.  Negativ lett, csak egy piros csík, morcossabb lett inkabb ettől is hangulatom. Pedig 100 ágra süt a nap, legalább az ebéd finom lett.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr18166767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása