Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

2008.03.20. 07:55 sylblog

Anyósomék nem tudtak eljönni a születésnapomra, mert azon a hétvégén apósomnak céges "csapatépítő tréningje" volt. Tegnap délutánra voltak bejelentkezve, megkérdezték mire van szükségünk.Mi csak annyit mondtunk húsvétra jöl jön egy kis tojás és sonka (nem is akartam, hogy ennél több mindent hozzanak, teli a fagyasztó és a hűtő, a biohűtő az erkélyen pedig korlátozott ideig lehet használni a hideg miatt). Erre hoztak húsárúból 4-5 kg-t minimum, amit azonnal a fagyasztóba kellett beapplikálni, és annyi tojást, hogy mi nem tudtuk volna úgy elfogyasztani, hogy idővel ne romoljon meg. Ja és egy saját készítésű diótortát is hoztak szülinapomra (édességet egyáltalán nem bírom megenni kismamaként).Pótolva lett névnap, két születésnap. Miután elmentek, összeszedtük azokat a dolgokat,amikből jelentős mennyiséget kaptunk és átvittük anyuékhoz. Aztán náluk leragadtunk, apum sztorizgatott, de kezdtem rajta beálmosodni. Inkább húgom élménybeszámolójára lettem volna jobban kiváncsi, mert most jött haza Kézdivásárhelyről, Erdélyből kiránduláról. Az öcsém (informatikus) talán húsvétra hazakeveredik,  állást keres külföldön, hátha összejön neki valami komoly dolog. A hányinger főleg továbbra is este jelentkezik, de amúgy jól vagyok....aluszékonyságot leszámítva....

AFP-re a labor beutalót nem lesz könnyű megszerezni, mert a szakrendelőben új betegirányítási rendszert vezettek be idén márciustól és még a labor beutaló megszerzéséhez is előjegyzéses időpontra van szükség! Ez plána azért érdekes, mert a kismamák nagyrésze továbbra is magánrendeléseken keresi fel az orvosát....(éni is.) 

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap húsvét tojás beutaló névnap sonka labor afp

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr59388779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása