Lassan 11 éve mobilom, annak idején Praktikummal kezdtem mobilos pályafutásomat a Pannon-nál ügyfélként. Ahogy telt az idő, egyszer-egyszer vásároltam hűségkedvezménnyel készüléket, aztán a hűségidő lejárta után mindig felülvizsgáltam, hogy érdemes-e kitartanom szolgáltatómnál. Mivel szép lassan a család többi tagjának is lett mobilja, a többség, akiket hívogattam Pannonos volt, nem váltottam szolgáltatót. A telszámomat megtartottam végig, max. annyi változott az idők folyamán, hogy milyen kártyás vagy előfizetéses csomagom volt, esetleg kiegészítve valamilyen költségcsökkentő szolgáltatás, adott élethelyzetnek megfelelően. Talán 1,5 éve vezették be a Családi Csomagot, havi 890 ft-ért. Anyumnak és nekem meg is rendeltem, mert ez látszott előnyösnek, főleg a távolság miatt, mert sokat kellett utazgatnom, hogy tartsuk a családdal a kapcsolatot. Az internet elterjedésével főleg, jól lecsökkentek mobil hívásaim. Idősebb családtagjaimat úgyis vezetékesen hívom, nagyon kedvező áron, a többiekkel inkább skype, msn és email a kapcsolattartás eszköze. Alap előfizetéses csomagra váltottam Pannon50 (50 percet tartalmaz lebeszélhetően). /A Pannon-nál már nincs ez a csomag csak Pannon60, de nekem ez bőven elég/ Egy ideje folyamatosan figyelem a számlázási adatokat, lényeg, hogy a lebeszélhető 50 percből ott hagyok a szolgáltatónál 40-45%-t, ami éves szinten ft-ban sem kevés. Mivel továbbra is Pannon-osokat hívok, ha telefonálok mobilról, ezért egyetlen Pannon csomag lenne nekem gazdaságos most: Pannon Praktikum (kártyás) hálózaton belüli opcióval. Ha a percdíjakat nézzük, akkor 20 ft-ért/perc tudnék telefonálni bármikor, ha Pannonos emberkét hívok. Ez jóval olcsóbb, talán 33 ft/perc az előfizetéses díj.
Újabb akció keretében bedobta szolgáltatóm a köztudatba, hogy a Családi Csomagot, most már kártyás előfizetéssel is igénybe lehet venni. Otthon összeült kupak tanács, a két előfizetéses számból, csak az enyém lenne kártyás, a másik maradna, és maradna a Családi Csomag opció mind2 telefonszámra. Na, felkerekedtem, megkerestem a legközelebbi képviseletet és előadtam, hogy mit szeretnék és hogy egy körben szeretném most elintézni a dolgot. Aztán kiderült, hogy ne is olyan egyszerű, mert:
1. Átteszik az előfizetéses számomat a kért kártyás csomagra, rendezem az addígi számlám és feltöltöm a kártyát 3600 ft-tal. (Ez eddig OK, mert ennek már utána olvastam)
2. A CSALÁDI CSOMAG AUTOMATIKUSAN TÖRLŐDIK MINDKÉT TELEFONSZÁMRÓL, MINT MEGRENDELT SZOLGÁLTATÁS VÁLTÁSKOR. Az átfutási idő miatt (szolgáltatási szabályzat vagy mi alapján), pl. CSAK EGY-KÉT NAP MÚLVA TUDOM ÚJRA MEGRENDELNI A CSALÁDI CSOMAGOT!:(
Szóval, járkáljak duplán, ezt neten nem lehet elintézni és kiesik 1-2 nap, anélkül, hogy igénybe tudnám venni a szolgáltatás:(. Én megértem, hogy időbe telik regisztrálni egy szolgáltatást, de hogy ennyire merev legyen egy szolgáltató a mai világban, hát..... nem tudom....Csalódottan távoztam, aztán mondtam az ügyintézőnek alszok én erre még azért...
Talán hosszabítják az akciót...vagy szolgáltatót váltok, vagy nem telefonálok