Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Üdvözletem a Pannon-nak a rugalmasságért!

2008.04.09. 08:32 sylblog

Lassan 11 éve mobilom, annak idején Praktikummal kezdtem mobilos pályafutásomat a Pannon-nál ügyfélként. Ahogy telt az idő, egyszer-egyszer vásároltam hűségkedvezménnyel készüléket, aztán a hűségidő lejárta után mindig felülvizsgáltam, hogy érdemes-e kitartanom szolgáltatómnál. Mivel szép lassan a család többi tagjának is lett mobilja, a többség, akiket hívogattam Pannonos volt, nem váltottam szolgáltatót. A telszámomat megtartottam végig, max. annyi változott az idők folyamán, hogy milyen kártyás vagy előfizetéses csomagom volt, esetleg kiegészítve valamilyen költségcsökkentő szolgáltatás, adott élethelyzetnek megfelelően. Talán 1,5 éve vezették be a Családi Csomagot, havi 890 ft-ért. Anyumnak és nekem meg is rendeltem, mert ez látszott előnyösnek, főleg a távolság miatt, mert sokat kellett utazgatnom, hogy tartsuk a családdal a kapcsolatot. Az internet elterjedésével főleg, jól lecsökkentek mobil hívásaim. Idősebb családtagjaimat úgyis vezetékesen hívom, nagyon kedvező áron, a többiekkel inkább skype, msn és email a kapcsolattartás eszköze. Alap előfizetéses csomagra váltottam Pannon50 (50 percet tartalmaz lebeszélhetően). /A Pannon-nál már nincs ez a csomag csak Pannon60, de nekem ez bőven elég/ Egy ideje folyamatosan figyelem a számlázási adatokat, lényeg, hogy a lebeszélhető 50 percből ott hagyok a szolgáltatónál 40-45%-t, ami éves szinten ft-ban sem kevés. Mivel továbbra is Pannon-osokat hívok, ha telefonálok mobilról, ezért egyetlen Pannon csomag lenne nekem gazdaságos most: Pannon Praktikum (kártyás) hálózaton belüli opcióval. Ha a percdíjakat nézzük, akkor 20 ft-ért/perc tudnék telefonálni bármikor, ha Pannonos emberkét hívok. Ez jóval olcsóbb, talán 33 ft/perc az előfizetéses díj.

Újabb akció keretében bedobta szolgáltatóm a köztudatba, hogy a Családi Csomagot, most már kártyás előfizetéssel is igénybe lehet venni. Otthon összeült kupak tanács, a két előfizetéses számból, csak az enyém lenne kártyás, a másik maradna, és maradna a Családi Csomag opció mind2 telefonszámra. Na, felkerekedtem, megkerestem a legközelebbi képviseletet és előadtam, hogy mit szeretnék és hogy egy körben szeretném most elintézni a dolgot. Aztán kiderült,  hogy ne is olyan egyszerű, mert:

1. Átteszik az előfizetéses számomat a kért kártyás csomagra, rendezem az addígi számlám és feltöltöm a kártyát 3600 ft-tal. (Ez eddig OK, mert ennek már utána olvastam)

2. A CSALÁDI CSOMAG AUTOMATIKUSAN TÖRLŐDIK MINDKÉT TELEFONSZÁMRÓL, MINT MEGRENDELT SZOLGÁLTATÁS VÁLTÁSKOR. Az átfutási idő miatt (szolgáltatási szabályzat vagy mi alapján), pl. CSAK EGY-KÉT NAP MÚLVA TUDOM ÚJRA MEGRENDELNI A CSALÁDI CSOMAGOT!:(

Szóval, járkáljak duplán, ezt neten nem lehet elintézni és kiesik 1-2 nap, anélkül, hogy igénybe tudnám venni a szolgáltatás:(. Én megértem, hogy időbe telik regisztrálni egy szolgáltatást, de hogy ennyire merev legyen egy szolgáltató a mai világban, hát..... nem tudom....Csalódottan távoztam, aztán mondtam az ügyintézőnek alszok én erre még azért...

Talán hosszabítják az akciót...vagy szolgáltatót váltok, vagy nem telefonálok

Szólj hozzá!

Címkék: pannon csomag szolgáltató családi praktikum rugalmatlan

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr74417936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása