Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Szénhidrát, padlizsán, hízás, terhesség 21. hete

2008.05.13. 20:51 sylblog

A hétvégén elhatározott csökkentett szénhidrát diétát nem sikerült el kezdenem. Úgyanis anyuék jöttek látógatóban íncsiklandózó pizzával;) Ma reggel félve álltam rá a mérlegre. A terhességem 21. hetében 5 kg hízásnál tartok. Mindenesetre friss pékárú vásárlásánál Graham bucikat részesítettem előnyben. Pünkösd másnapján gondoltam valami egyszerű, de finomat kéne összedobni. A hűtőben várakozott bő egy kiló padlizsán. Gyorsan átolvastam néhány receptúrát, aztán döntöttem. Megmostam a padlizsánt, felkarikáztam ujjnyi vastag szeletekre és belere raktam egy tálba rétegelve, felhasználtam maradék grill fűszert és nyakon öntöttem oliva olajjal, kevés citromlével és állni hagytam 40 percig. Felraktam krumplit karikázva főni, de csak félig főztem meg. Kikentem tepsit zsíradékkal és a padlizsán és krumpli szeleteket egymásra rétegelve raktam. Készítettem egy fűszeres besamell mártást főzőtejszínnel (mártásba raktam fokhagymát is pl.). Aztán nyakon öntöttem a tepsiben lévő cuccost, majd beraktam a sütőbe kb. 1 óra hosszára, az utolsó 15 percben légkeveréses funkciót rányomtam. Nagyon friss, nyárias ízűre sikeredett. Figyelem! Olyan férjnek, férfinak asszonyok ne kínáljátok, akik a hagyományos magyar étrendhez szokott;)

Szólj hozzá!

Címkék: hét terhesség recept padlizsán szénhidrát citromlé 21.

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr15467024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása