Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Hálóingek szoptatáshoz, görcs

2008.07.16. 09:11 sylblog

Beszereztem szoptatáshozt és a kórházba hálóingeket, nem vacakoltam vele, Skálában vettem. Védőnővel volt randevúm előtte a zuhogó eső elől bemenekültem az áruházba. Egyből a hálóingek felé vettem utam. Három dolgot figyeltem, mielőtt a kosárba tettem a kiszemelt darabokat. Puha legyen az anyaga, ne legyen átlátszó, nagy pocakkal beleférjek, a gombos rész kellően engedje kényelmesen elővenni a ciciket;), na és az ár. Jól jártam, akció nélkül sikerült 2 db-t 890 ft-s áron megvenni:)

Aztán éjszaka olyan történt velem, ami eddig soha.  Hajnali kettő körül megérkezett a hideg fronttal a szakadó eső és ezzel párhuzamosan úgy bekeményedett a hasam, mint még soha a terhesség alatt. Valamint mestruációs görcshöz hasonló fájdalmak gyötörtek, sugárzott kifele a lábamba, a gyerkőc nyugtalanul mocorgott. Nagy nehezen kibotorkáltam konyhába, bevettem MagneB6 extra-ból rögtön kettőt. Aztán a mosdó fele vettem utam, szerencsére nem szivárgott semmi és más tünetet nem tapasztaltam. Lábamat felpocoltam, magzati összehúzódó pózt fekve felvettem, párom vagy 15 percet simogatta a pocakomat, aztán elmúlt a görcs hál' istennek. Másnap egész nap pihengettem, aludtam. Újabb keményedést nem tapasztaltam. A furcsa az egészben az, hogy aznap, amikor görcsöltem, nem hajtottam túl magam egyáltalán. A netet bújtam, olvastam, hogy talán ezek lehetnek a jósló fájások, de ez még szerintem korai. Oda kell rá figyelni. Fronthatásnak tudom be az egész dolgot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr57570485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása